Hey,Speedy Pinegel wrote:kan iemand mij een gps track bezorgen van langste tocht?
Zie pb,
KrrR
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hey,Speedy Pinegel wrote:kan iemand mij een gps track bezorgen van langste tocht?
Post by mahna-mahna »
Vandaag de 48 km gereden en mijn bovenstaande bedenking was onjuistmahna-mahna wrote:Dr.Luke wrote:Er vallen nu een paar druppels, niet de moeite om een paraplu boven te halen.Speedy Pinegel wrote:Kunnen we al een update krijgen van de staat van het parcour?
Heb net buienradar gezien en zal nog veel regen vallen.
Net gekeken op buienradar.nl /24uur vooruit (voor mij de meest betrouwbare in de voorbije jaren).
Ziet er volgens mij erg gunstig uit.
Op de meeste plaatsen zijn zelfs geen plassen te bespeuren.Op een modderschaal van 0 tot 3 zou ik een 1 geven...
Het wordt zeker geen 'bagger'tocht.
Reken maar dat de grootste tegenstander de wind zal zijn.
Wel oppasssen geblazen voor gladde wortels, die onder de gevallen bladeren zitten.
Was niet nodig om de fiets af te spuiten vandaag.![]()
![]()
vandaag even de nieuwe remblokjes op de baan gaan inrijden , fiets toch onder de modder ,
en zag dat de veldwegen bij ons (pajottenland) er niet te doen bijlagen
Afdalingen: true. Maar veel spanning en avontuur viel er wat dat betreft niet te beleven.harrybel wrote:Tocht was niet slecht, waarschijnlijk niet veel anders mogelijk in de streek. Maar er waren tenminste een paar toffe afdalingen.
Snap nog altijd niet hoe 'leuk' en 'klimmetjes' kunnen samen gaan in een zin.Afdalen is waar de fun ligt, he mannen! Maar blijkbaar denkt mountainbikend-Vlaanderen er anders over.
HH
Post by sandynamiet »