Za 24/11/2012 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grippeke
- Mountainbiker
Re: Za 24/11/2012 Maasmechelen
Toffe tt, alles dik in orde qua organisatie. Het stuk na de 2de bv vond ik super! (de terrils, trappekes, het bikepark en er waren zelfs buffels aanwezig) Mij zien ze in ieder geval volgend jaar terug. (hopelijk met een beetje meer lucht) 
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ik heb me de verre verplaatsing geen seconde beklaagd. Wat een mooie tocht en die terils geven de tocht nog een extra'tje.
Wel vettig maar toch bereidbaar.
Organisatie:
Enorm veel parking op wandelafstand van de inschrijving.
Bevoorrading:
Bewegwijzering:

Mij zien ze volgend jaar terug !!!
Wel vettig maar toch bereidbaar.
Organisatie:
Enorm veel parking op wandelafstand van de inschrijving.
Bevoorrading:
Bewegwijzering:
Mij zien ze volgend jaar terug !!!
Het was vettiger dan ik verwacht had, maar voor de rest een zeer mooie toertocht
Ben rond 12h vertrokken voor de 55km.
Mooi parkoer (het belangrijkste)
Goede bepijling (nergens verkeerd gereden)
Uitgebreide bevoorrading (vond ik toch), ook zeer vriendelijke mensen die er aan stonden
Degelijke afpuitstand
Wat moet ge meer hebben....
Het was wel zwaar vond ik, ben nu ram naar de kl*te
Ben rond 12h vertrokken voor de 55km.
Mooi parkoer (het belangrijkste)
Goede bepijling (nergens verkeerd gereden)
Uitgebreide bevoorrading (vond ik toch), ook zeer vriendelijke mensen die er aan stonden
Degelijke afpuitstand
Wat moet ge meer hebben....
Het was wel zwaar vond ik, ben nu ram naar de kl*te
Vandaag de 55km gereden,mooie tocht wel zwaar af en toe vond ik in vergelijkinf met andere toertochten bij ons in limburg.18km gemiddeld met de crossfiets
viel me wat tegen eerlijk gezegd.
- saiko
- Test team
Crossfiets? komt ge daar de terril mee boven ?CKTBIKE wrote:Vandaag de 55km gereden,mooie tocht wel zwaar af en toe vond ik in vergelijkinf met andere toertochten bij ons in limburg.18km gemiddeld met de crossfietsviel me wat tegen eerlijk gezegd.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
De terrils niet genomen.Maar welke beklimmingen zijn er dan nog geweest? Die molshopen..........dan zijn toch géén beklimmingen hé.CKTBIKE wrote:Neen de terrils niet hebben we niet genomen,en voor de rest van de beklimmingen op 2 na alles opgereden
Wij zijn vandaag met 4 naar Eisden afgezakt en hebben ons daar prima geamuseerd. Rond 12u daar vertrokken en toen we de mannen tegen kwamen die de toer net volbracht hadden schrokken we toch wel een beetje. Wat zagen die mannen eruit
. Maar het viel heel goed mee : het goede spoor was bijna overal "droog" gereden. We deden het vrij rustig aan, met het idee nog wat over te hebben op de terrils. Dat bleek een goede keuze : ondanks het vettige spoor en de treinbils 2X helemaal tot boven gereden
De afdaling van de tweede terril lag er net iets te glibberig bij om full speed te dalen, maar was toch goed te doen. Een dikke pluim voor de mannen van Rekem. Goed uitgepijld, goede bevoorrading en gezellige après waar we ook nog gratis soep kregen aangeboden. Volgende keer staat nu al genoteerd.
Gps gaf 670hm en 54km.
Gps gaf 670hm en 54km.
Een klassieker op de agenda. Mooie tocht en toporganisatie! Na een eerste kerstmarkt de vrijdagavond toch maar besloten om met de fiets naar Maasmechelen te rijden. Goed verlicht en om 7u was ik weg. Daar de grote tour gereden (weliswaar zonder de terrils), uiteindelijk goed voor een 117km in totaal.
Parcours zelf lag er dus bijzonder modderig bij, maar was wel plezant, ook al ben ik geen superfan van modderbiken. Materiaal heeft afgezien, onderweg derrieur in achterwiel gedraaid, per chance kunnen repareren thanks to ploegmaat.
Zeker en vast tot volgend jaar! Hopelijk opnieuw met Sint-Gummarus!
Parcours zelf lag er dus bijzonder modderig bij, maar was wel plezant, ook al ben ik geen superfan van modderbiken. Materiaal heeft afgezien, onderweg derrieur in achterwiel gedraaid, per chance kunnen repareren thanks to ploegmaat.
Zeker en vast tot volgend jaar! Hopelijk opnieuw met Sint-Gummarus!