Za 24/11/2012 Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grippeke
Mountainbiker

Re: Za 24/11/2012 Maasmechelen

Post by grippeke »

Toffe tt, alles dik in orde qua organisatie. Het stuk na de 2de bv vond ik super! (de terrils, trappekes, het bikepark en er waren zelfs buffels aanwezig) Mij zien ze in ieder geval volgend jaar terug. (hopelijk met een beetje meer lucht) :wink:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ik heb me de verre verplaatsing geen seconde beklaagd. Wat een mooie tocht en die terils geven de tocht nog een extra'tje.
Wel vettig maar toch bereidbaar.
Organisatie: =D> =D>
Enorm veel parking op wandelafstand van de inschrijving.
Bevoorrading: =D> =D>
Bewegwijzering: =D> =D>

Mij zien ze volgend jaar terug !!!
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Het was vettiger dan ik verwacht had, maar voor de rest een zeer mooie toertocht

Ben rond 12h vertrokken voor de 55km.

Mooi parkoer (het belangrijkste)
Goede bepijling (nergens verkeerd gereden)
Uitgebreide bevoorrading (vond ik toch), ook zeer vriendelijke mensen die er aan stonden
Degelijke afpuitstand
Wat moet ge meer hebben....

Het was wel zwaar vond ik, ben nu ram naar de kl*te :-D
CKTBIKE
Mountainbiker

Post by CKTBIKE »

Vandaag de 55km gereden,mooie tocht wel zwaar af en toe vond ik in vergelijkinf met andere toertochten bij ons in limburg.18km gemiddeld met de crossfiets :oops: viel me wat tegen eerlijk gezegd.
saiko
Test team

Post by saiko »

CKTBIKE wrote:Vandaag de 55km gereden,mooie tocht wel zwaar af en toe vond ik in vergelijkinf met andere toertochten bij ons in limburg.18km gemiddeld met de crossfiets :oops: viel me wat tegen eerlijk gezegd.
Crossfiets? komt ge daar de terril mee boven ?
CKTBIKE
Mountainbiker

Post by CKTBIKE »

Neen de terrils niet hebben we niet genomen :-" ,en voor de rest van de beklimmingen op 2 na alles opgereden
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

CKTBIKE wrote:Neen de terrils niet hebben we niet genomen :-" ,en voor de rest van de beklimmingen op 2 na alles opgereden
De terrils niet genomen.Maar welke beklimmingen zijn er dan nog geweest? Die molshopen..........dan zijn toch géén beklimmingen hé.
learn2fly
Mountainbiker

Post by learn2fly »

Wij zijn vandaag met 4 naar Eisden afgezakt en hebben ons daar prima geamuseerd. Rond 12u daar vertrokken en toen we de mannen tegen kwamen die de toer net volbracht hadden schrokken we toch wel een beetje. Wat zagen die mannen eruit 8-[ . Maar het viel heel goed mee : het goede spoor was bijna overal "droog" gereden. We deden het vrij rustig aan, met het idee nog wat over te hebben op de terrils. Dat bleek een goede keuze : ondanks het vettige spoor en de treinbils 2X helemaal tot boven gereden :bounce: De afdaling van de tweede terril lag er net iets te glibberig bij om full speed te dalen, maar was toch goed te doen. Een dikke pluim voor de mannen van Rekem. Goed uitgepijld, goede bevoorrading en gezellige après waar we ook nog gratis soep kregen aangeboden. Volgende keer staat nu al genoteerd.
Gps gaf 670hm en 54km.
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

Een klassieker op de agenda. Mooie tocht en toporganisatie! Na een eerste kerstmarkt de vrijdagavond toch maar besloten om met de fiets naar Maasmechelen te rijden. Goed verlicht en om 7u was ik weg. Daar de grote tour gereden (weliswaar zonder de terrils), uiteindelijk goed voor een 117km in totaal.

Parcours zelf lag er dus bijzonder modderig bij, maar was wel plezant, ook al ben ik geen superfan van modderbiken. Materiaal heeft afgezien, onderweg derrieur in achterwiel gedraaid, per chance kunnen repareren thanks to ploegmaat.

Zeker en vast tot volgend jaar! Hopelijk opnieuw met Sint-Gummarus!
wee
Mountainbiker

Post by wee »

Ook dit jaar weer van de partij , die 2 uur verplaatsing hadden we er graag voor over , het blijft een mooie toer ... tot volgend jaar
Voervallei Vossen
Post Reply