ik zit in een zware formcrisis , niets lukt nog
zwaar benen , geraak niet voorruit
ik denk dat ik verkeerd train en verkeerd eet ofwel is er iets anders mis
dus nu zoek ik iemand die me hierbij kan helpen ,eens onderzoekt en met advies en schema's
weten jullie iemand in mijn regio (turnhout kempen) die hier goed in is?
mvg
gezocht sportdokter of adviseur trainingen
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
wimpie040810
- Mountainbiker
-
el gordo
- Mountainbiker
Sportarts Peter Vervoort, in Nijlen bij Lier. Dus qua afstand valt dit nog redelijk mee voor u.
Ikzelf heb er een goede ervaring mee, hij heeft mijn vormpeil op een gezonde manier naar boven gebracht.
Hijzelf is een triathleet. Als ik me niet vergis, heeft hij deelgenomen aan niet minder dan 14 Iron Men's. Dus die man weet echt wel waarover hij spreekt.
Standaard gebeurt er een persoonlijke test en krijg je een schema mee voor ongeveer 3 maanden. Indien je meer wilt, bvb voedingsadvies en dergelijke, dan kan ie je er ook mee helpen!
Ikzelf heb er een goede ervaring mee, hij heeft mijn vormpeil op een gezonde manier naar boven gebracht.
Hijzelf is een triathleet. Als ik me niet vergis, heeft hij deelgenomen aan niet minder dan 14 Iron Men's. Dus die man weet echt wel waarover hij spreekt.
Standaard gebeurt er een persoonlijke test en krijg je een schema mee voor ongeveer 3 maanden. Indien je meer wilt, bvb voedingsadvies en dergelijke, dan kan ie je er ook mee helpen!
- Barny
- Mountainbiker
+1el gordo wrote:Sportarts Peter Vervoort, in Nijlen bij Lier. Dus qua afstand valt dit nog redelijk mee voor u.
-
Maarten123
- Mountainbiker
Re: gezocht sportdokter of adviseur trainingen
Post by Maarten123 »
Weet iemand een goede aan de kanten van Tongeren?
-
Sunn Xtreme
- Expert