Za 24/11/2012 Baasrode :: 7de Scheldetrappers MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: Za 24/11/2012 Baasrode :: 7de Scheldetrappers MTB tocht

Post by SD2E »

Weer een supertochtje, mooi parcours! Wat vettig maar toch overal kunnen doorrijden. Tot volgend jaar bij leven en welzijn :wink:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Was inderdaad een super tochtje met oa speelboskes,gracht scouts terrrein =P~ .Parcour lag goed berijdbaar,juist aan Moerzeke-Vlassenbroek waar het stoempen was zoals eerder vermeld hier :oops: .Prima bepijling en linten,men kon niet misrijden :P .De 2 tussenstops waren prima =P~ .Afspuitstand dik in orde,veel druk was nodig.Proficiat met jullie tocht =D> Tot een volgende :wink: .
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Beste bikers, allen van harte bedankt om naar Baasrode te komen in het vanochtend mistige en daarna toch wat druilerige weer (en het te voorspellen zwaardere parcours).

Jullie waren met 564 vandaag en aan de reacties te lezen hier hebben jullie er van genoten =D> =D> Wij in elk geval ook van jullie aanwezigheid en positieve reacties en opbouwende kritiek, die we meenemen naar volgend jaar.

Volgend jaar dus, zaterdag 23 november 2013, op een NIEUWE, luxueuzere locatie (meer douches, even warm), nog grotere afspuitstand (zelfde druk als vandaag 8) en vooral de parking zal veeeeel korter bij de inschrijving zijn en zonder wegenwerken zodat je niet terug vuil wordt als je terug naar de wagen gaat of naar huis rijdt. Nogmaals excuses daarvoor maar hebben we jammer genoeg niet echt in de hand :oops: , de wegenwerken zouden al van begin november moeten klaar geweest zijn, toch niet dus.
En o ja, ook het parcours zal een serieuze wijzing ondergaan op de eerste 15 km (beetje meer technische stukken in heb ik gehoord) en de laatste 10 km (geen Vlassenbroek meer wegens overstromingsgebied :cry: )
De verdere details laat ik over aan de Scheldetrapper die jullie van de wijzigingen wel op de hoogte zal brengen de komende maanden, maar momenteel ergens ver weg in leffe land is :drunk: :drunk: :drunk: (dat heeft hij verdiend na die vele dagen hard werken aan het parcours en vandaag achter de bar =D> =D> )

Nog een berichtje voor de goodfellas: we zullen jullie groepsfoto op de site zetten, dan kunnen jullie hem downloaden !

Nogmaals bedankt voor jullie aanwezigheid, voor de bikers tot volgend jaar, voor zij die ook met koersfiets rijden, tot zondag 19 mei voor onze Classic en voor de Greenies, tot volgende week ! :wink:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Iedereen bedankt,het weer zat ons deze maal niet mee :evil:
Zondag bij het afbreken van de pijlen,werden wij bijna omver geblazen,tot volgend jaar en hopelijk onder betere weersomstandigheden 8)
Last edited by Scheldetrapper on Mon 26 Nov 2012 10:41, edited 1 time in total.
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

Schitterende tocht behalve 1 minpunt.
Er was geen gevaar driehoek aanwezig aan de afdaling langs de houten trappen.
Deze waren spekglad met als gevolg zware val.
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

GM marathon biker wrote:Schitterende tocht behalve 1 minpunt.
Ik hoop dat her ondertussen beter gaat. Je kon hier wel naast de trappen rijden (heb er zelf ook over gereden) dus denk niet dat de organisatie in fout was.

In het stukje vlassenbroek stond ik stil. Teveel slijk tussen mijn rem zorgde ervoor dat ik niet meer verder kon. Ik ben wel de helling opgeraakt aan de Scheldebrug van Hamme. Na een goede 40 km was het beste eraf.

Zoals altijd was de organisatie af. (Veel druk op het water - lekkere Cola Light en koffie - leuke sfeer) =D>
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

ice man wrote:
GM marathon biker wrote:Schitterende tocht behalve 1 minpunt.
Ik hoop dat her ondertussen beter gaat. Je kon hier wel naast de trappen rijden (heb er zelf ook over gereden) dus denk niet dat de organisatie in fout was.
Inderdaad, het was perfect mogelijk om opzij van de trappen te rijden, ik heb zo alvast gereden voornamelijk omdat ik met een vaste vork reed, met voorvork neem ik daar wel de trap :-)
Veel beterschap!
RotstraatBiker wrote:Nog een berichtje voor de goodfellas: we zullen jullie groepsfoto op de site zetten, dan kunnen jullie hem downloaden !
Mercikes =D>
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

Natuurlijk is deze organisatie niet in fout.
Heb ik ook niet beweerd hè.
Ik had de afdaling naast de trappen niet gezien,ik was te
veel gefocust op de modder beneden.
Greetz GM
ksa
Mountainbiker

Post by ksa »

Proficiat aan de organisatie, altijd leuk om er te rijden.
Leuke singletracks!
Heb zelf de 30km gereden.
Het grote parkoer passeerde aan mijn deur, heeft er soms iemand de track van de grote lus?
andyl
Mountainbiker

Post by andyl »

ksa wrote:Proficiat aan de organisatie, altijd leuk om er te rijden.
Leuke singletracks!
Heb zelf de 30km gereden.
Het grote parkoer passeerde aan mijn deur, heeft er soms iemand de track van de grote lus?
Moest er een track van zijn, dan zou ik die ook wel willen. Kheb de kids toer "moeten" rijden. Zondagmorgen heb ik wel een stukje van de toer gedaan in grembergen en kmoet zeggen dat het er goe uitzag.
Post Reply