Waar steken jullie je materiaal ?

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

A d r i wrote:Alle gekheid op een stokje , ik weet nog wel een plaats waar hij zijn bommeke kan steken :drunk:
En 't is niet zeker dat hij daar die adaptor voor moet gebruiken :wink: :wink:
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Ik gebruik velcro om 1 binenband en 2 bandelichters vast te maken aan mijn stuurpen. Das veel handiger dan tape. :D
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Voor een gewoon trainingstochtje steek ik een multitool, biba, CO2bommetje en pompje in mijn trui. Ook GSM en sleutels gaan mee.
Stoort helemaal niet

Als ik niet toekom met een bidon gaat alles in de camelbak.
Is ook zo'n grotere rugzak (snobound) waar alles inkan voor een dagje bike of sneeuwpret.
napoleon
Mountainbiker

Post by napoleon »

zo'n snobound gebruik ik voor alletwee, ski-pret en een dagje biken (zit dan gewoon wat minder in.) én het houdt mijn rug lekker warm op beide tochten.

ciao

napoleon

(PS misschien doe ik binnen 2 jaar mee aan nen transalp, dan is ie misschien zelfs te klein?) 'kheb eigenlijk géén idee wat die mannen moeten meesleuren?
nothing 's impossible
Mountainbiker

Niets wat niet in de Snobound kan!!!

Op zo'n tochten zijn de afneembare arm en beenstukken populair, dat kan je nog wel meenemen zeker?
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik heb een CamelBak. 3 liter drank, een banaan (om te gaan ... ) een reserve binnen en buitenband. GSM, wat klein gerief en mijn sleutels. Dat weegt natuurlijk, maar dat stoort me niet echt.
Wat er wel is, als we met meerderen gaan, ik "den ezel" van dienst ben. Dat betekent X aantal portefeuilles, en idem sleutelbossen).

Maar ach, ik doet met veel plezier. 8)
RG
Mountainbiker

Post by RG »

Bij mij alles in het zadeltasje(groot model) 2 binnenbanden, multitool. 2 bandenlichters
klein tangetje, plakgerief, kettingpons, 2 powerlinks en 2 breekpennetjes.
Geld,GSM, paspoort, rijbewijs en autosleutels in heuptasje.

En mijn mannelijk materiaal zit in een koersbroek met zeemvel :lol:
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

moor autosleutels is zo een lintje om rons je nek te hangen met daaraan zo een klikding om iets aan te hangen heel handig, tenminste als je het onder je truitje doet, dan kan het regens aan blijven hangen.

zo een ding kost maar 3 euro, en met op het azutosalon in essen (duitsland) heel vriendelijk te zijn tegen die tuningbabes kunt ge da zelfs gratis vastkrijgen samen met nog wat andere dingen (heb daar in totaal voor een 20 euro gratis meegekregen terwijl ik maar 11 inkom betaald had)
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Ik heb ook altijd een klein lapje bij (van plastikrubberachtige samenstelling). Als m'n buitenband dan gescheurd is, kan ik als noodoplossing de scheur nog wat dichtfoefelen.
Zo'n lapje neemt trouwens toch bijna geen plaats in beslag.
Bij lange tochten neem ik ook nog wat olie mee (in een klein busje).
nothing 's impossible
Mountainbiker

Ik heb gewoon wat ducktape mee, lukt evengoed voor de band, maar voor nog zoveel meer!
Post Reply