23 tot 26/11/12 Sunparks Kempense meren MTB weekend

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
matthiasdujardin
Mountainbiker

Re: Re:

Post by matthiasdujardin »

Dr.Gonzo wrote:
matthiasdujardin wrote:Wat voor ondergrond is het daar ? :P
Zand.

Niet teveel zorgen maken.
Is daar geen marathonweekend in de Ardennen à la LCMT of BeMC.
Gewoon chill parkoers, goed berijdbaar, en eerder ludiek als competitief op te nemen dit weekend.
Na 't fietsen wat plonsen in 't water meer moet dat niet zijn.
Het MTB competitie seizoen is voorbij.

Tot van 't weekend.

:wink:
Oke :P
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Re: 23 tot 26/11/12 Sunparks Kempense meren MTB weekend

Post by Speedy Pinegel »

Iemand een idee van de staat van het parcour?
Doenbaar of dapperen a volonte.
Ja dat er modder gaat zijn weet ik ook wel :)
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

:lol:
Last edited by forrest on Fri 23 Nov 2012 22:11, edited 1 time in total.
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

Speedy Pinegel wrote:Iemand een idee van de staat van het parcour?
Doenbaar of dapperen a volonte.
Ja dat er modder gaat zijn weet ik ook wel :)
zaterdag kan het ploeteren worden, als ze langs de vaart gaan, voor de rest valt het in Lommel meestal mee. het kan wat regen hebben
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Juist de briefing achter de rug..alé wat je briefing kunt noemen.
Het lijkt me iets beter georganiseerd dan vorige keren alhoewel het drinken halen ferm aanschuiven was en enkel keuze tussen fruitsap en Leffe.
Laten we hopen dat de inschijving morgen wat beter vlot want park zit vol met 3000 man.
Zullen ons is gaan voorbereiden voor 90 morgen
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Ik hoop dat ze niet langs het kanaal gaan in Lommel, ga serieus ploeteren worden en tis gewoon een kutstuk alst nat is.... Voor de rest zal het aan die kanten wel goed te doen zijn alst nie veel meer regent.

Al positief dat ze richting Lommel gaan, tocht zaterdag vorig jaar trok op geen kl*te....
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Choas aan de inschrijving. Geen bewaakte fietsstalling aan de inschrijving. Bevoorradingen ondermaats met enkel groene bananen, appelsienen, gellekes en sportdrank. Pijlen konden veel beter. Het ergst van al: een deel van het parcours vormde een lus die je via een smalle singletrack in 2 richtingen moest terugrijden! Onverantwoord! Ik was één van de eersten op de lange afstand en ik heb heel wat kwade blikken gekregen van bikers die niet doorhadden dat we wel degelijk in tegenrichting terug moesten. De lange afstanden hadden ze verkregen door na de splitsing met de 35 km er nog heel wat kilometers aan een stuk asfalt aan te plakken. Saaaaai! Er was wel veel parking...
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 35 km waren Saaaaaaai, je volgt 15 km lang een smalle single track in de ene richting langs het kanaal, dan een kleine niks betekenende lus over asfalt en dan diezelfde 15 km langs de andere kant terug. Bevoorrading was belachelijk weinig en groene bananen. Dees was echt te belachelijk.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Wederom een schande die de naam tt niet waardig is.... Organisatie dikke nul! Met de fiets van thuis naar daar en dan de 60km gedaan , goe voor 80 km op water en een stuk banaan ahja ne koek die we zelf bijhadden, die heb ik ook opgegeten. Ne koek en een bus mee isostar was te duur ofwa? En die manne van sunparks maar geld in hun zakken steke. Een echte schande!

De tocht op zich viel imo nog mee behalve die klote lus? Hoe komde daar nu bij om bikers in 2 richtingen mekaar te laten kruisen op ne singletrack? Was gewoon gevaarlijk!! Nog nooit nie meegemaakt, 10km heen en trug over dezelfde weg... Wie haalt er zoiets in zen hoofd, bende amateurs.

En dan nog.... Sunparks staat bekend om de vele diefstallen die er gebeuren en na het beklag van zoveel mensen vorig jaar verwacht je dan een bewaakte fietsenstalling. Sjepap ja, geld in der zakken steken voor wa reclame van scott ja, da was alles.

Toertochten organiseren is de bedoeling om de aanwezigen het naar hun zin te maken en niet alles tot een minimum beperken zodat ge er zoveel mogelijk geld aan over houdt

Een dikke 0 op 10!
Last edited by kevx on Sat 24 Nov 2012 19:42, edited 1 time in total.
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

ThaDoc wrote:Choas aan de inschrijving. Geen bewaakte fietsstalling aan de inschrijving. Bevoorradingen ondermaats met enkel groene bananen, appelsienen, gellekes en sportdrank. Pijlen konden veel beter. Het ergst van al: een deel van het parcours vormde een lus die je via een smalle singletrack in 2 richtingen moest terugrijden! Onverantwoord! Ik was één van de eersten op de lange afstand en ik heb heel wat kwade blikken gekregen van bikers die niet doorhadden dat we wel degelijk in tegenrichting terug moesten. De lange afstanden hadden ze verkregen door na de splitsing met de 35 km er nog heel wat kilometers aan een stuk asfalt aan te plakken. Saaaaai! Er was wel veel parking...
Ik geef je voor 100% gelijk in alles, wou de 90 doen maar ben na 2 keer verkeerd te zijn gereden terug naar den auto gereden. Wat een gedoe da ik aan de inschrijving heb gezien da heb ik nog nooit mee gemaakt, dan hadden ze nog een geluk da er ni te veel volk was anders was het vast en zekers helemaal in de soep gelopen. Die dame achter de balie bleef telkens maar opnieuw de zelfde uitleg geven aan elke deelnemer, tegen de tijd dak aan de beurt was had ik de uitleg al 10 keer gehoord en begon ze weer opnieuw ](*,) .
Post Reply