maar dat is voor de mtb niet andersDr.Luke wrote:Was toch te doen in de vorige jaren. Sommige afdalingen zou ik wel van de voorste rem afblijven...Dosha wrote:Tocht te doen met cyclocross?
Zo 25/11/2012 Scherpenheuvel :: Veldtoertocht MTBC Messelbro
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: tt scherpenheuvel
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Re: Zo 25/11/2012 Scherpenheuvel :: Veldtoertocht MTBC Messe
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Juist bergop remmen toe houden, of je bolt terug naar beneden

- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hey,
kunnen jullie na ded afpijling een staat van het parcour geven.
Thx.
KrrR,
kunnen jullie na ded afpijling een staat van het parcour geven.
Thx.
KrrR,
verloren: metalen horloge van Rodania met emotionele waarde
Beste
Zondag 18 november heb ik een toertocht meegereden in Rotselaar. Achteraf heb ik een douche genomen rond 11u in kleedkamer nr 1, nadien heb ik gemerkt dat ik mijn horloge daar heb achtergelaten. Ik heb meteen teruggebeld, maar ze was al verdwenen.
Ik hoop dat de eerlijke vinder deze kan terugbezorgen aan mij. Ik zou dit zeer apreciëren, want deze horloge heeft een zeer hoge emotionele waarde voor mij.
U kan me steeds contacteren op de nummer: 0475 35 38 41
Met vriendelijke groeten
Dirk
Zondag 18 november heb ik een toertocht meegereden in Rotselaar. Achteraf heb ik een douche genomen rond 11u in kleedkamer nr 1, nadien heb ik gemerkt dat ik mijn horloge daar heb achtergelaten. Ik heb meteen teruggebeld, maar ze was al verdwenen.
Ik hoop dat de eerlijke vinder deze kan terugbezorgen aan mij. Ik zou dit zeer apreciëren, want deze horloge heeft een zeer hoge emotionele waarde voor mij.
U kan me steeds contacteren op de nummer: 0475 35 38 41
Met vriendelijke groeten
Dirk
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Hopelijk gaat het parcour nog meevallen! Krijgen we morgen nog een update van parcour?
Ik kom van Ramsel met de fiets. Passeert de 48km de Mechelsebaan in Testelt zodat ik daar kan inpikken (en betalen wanneer ik de start passeer)? Merci!!!
Het plan op de website is van vorig jaar, dus ik durf me daar niet 100% op baseren
Het plan op de website is van vorig jaar, dus ik durf me daar niet 100% op baseren
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
wat mogen we hier verwachten ?
veel veldwegen of meer bos ?
veel veldwegen of meer bos ?