Za 24/11/2012 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 24/11/2012 Maasmechelen
hoe laat vertrek je ?BASSMAN wrote:Ben juist terug van mijn wekelijkse nacht rit.De paden lagen er voortreffelijk bij.Het heeft hier vandaag niet of nauwelijks geregend.Speedy Pinegel wrote:Hopelijk valt ondergrond mee na regen van vandaag en de te verwachten regen van vrijdag.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Hebben afgesproken om 13.30u te vertrekken maar vindt dat eigenlijk wat laat voor de 55km.Men rijdt mss 3u en dan is het al wat donker voor terug naar huis te gaan.kenneth wrote:hoe laat vertrek je ?BASSMAN wrote:Ben juist terug van mijn wekelijkse nacht rit.De paden lagen er voortreffelijk bij.Het heeft hier vandaag niet of nauwelijks geregend.Speedy Pinegel wrote:Hopelijk valt ondergrond mee na regen van vandaag en de te verwachten regen van vrijdag.
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Hopelijk gaat het meevallen met regenen vandaag en deze nacht?
Het zou de eerste keer zijn dat ik daar kom rijden, kan de ondergrond daar de regen goed verdragen?
Of is het bij regen een parcour waar de schijfremmen gegarandeerd op van zijn?
Het zou de eerste keer zijn dat ik daar kom rijden, kan de ondergrond daar de regen goed verdragen?
ligt eraan welk deel ze van het bos doen. maar als het regent dan kan het wel es goed vettig zijn jaSpeedy Pinegel wrote:Hopelijk gaat het meevallen met regenen vandaag en deze nacht?
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Tegen wat vettigheid kan ik wel tegen, want dat hoort er nu eenmaal bij.
Speedy Pinegel schreef:
ligt eraan welk deel ze van het bos doen. maar als het regent dan kan het wel es goed vettig zijn ja
Maar is eerder de ondergrond waar de schijfremmen van afzien gelijk als zot, waar ik niet scheutig naar ben.
Ook heb ik de vraag of de terrils zeker mogen betreden worden met de vooruitzichten van het weer?
kan ook alleen maar hopen dat we er op mogen, weet het niet zeker. als het goed geregent heeft zal de afdaling redelijk gevaarlijk zijn.Speedy Pinegel wrote:Tegen wat vettigheid kan ik wel tegen, want dat hoort er nu eenmaal bij.
Speedy Pinegel schreef:
ligt eraan welk deel ze van het bos doen. maar als het regent dan kan het wel es goed vettig zijn ja
Maar is eerder de ondergrond waar de schijfremmen van afzien gelijk als zot, waar ik niet scheutig naar ben.
Ook heb ik de vraag of de terrils zeker mogen betreden worden met de vooruitzichten van het weer?
als het geregent heeft hier waar meestal modder ligt kunt ge best al nieuwe remblokken gaan halen :p
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Kan er eventueel straks nog een update gegeven worden van het parcour en ook of de terrils toegankelijk zullen zijn of niet?
Zal in ieder geval al nieuwe remblokken gaan halen, want heb zondag nog scherpenheuvel gepland om te rijden :)
Zal in ieder geval al nieuwe remblokken gaan halen, want heb zondag nog scherpenheuvel gepland om te rijden :)
heb hier ooit op 1 rit een volledige set nieuwe remblokken versleten :p so be prepared XDSpeedy Pinegel wrote:Kan er eventueel straks nog een update gegeven worden van het parcour en ook of de terrils toegankelijk zullen zijn of niet?