Bugs met het nieuwe forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Post Reply
Supernaut
Mountainbiker

Re: Bugs met het nieuwe forum

Post by Supernaut »

Schijfrem wrote:
OK, met ctrl + kan ik die banners ook een beetje wegdringen van mijn scherm en tevens de tekst wat groter maken. Is niet ideaal maar ik kan ermee leven.
Dat is véél beter .
Vind die banners ook geen zicht .
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Quickreply venster zou ook leuk zijn ...
vedet
Mountainbiker

Post by vedet »

jupke wrote:Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
Ze gaan dat niet doen omdat in tapatalk de banners niet zichtbaar zijn (en dus reclameinkomsten missen denk ik)

Persoonlijk ben ik van mening dat je wanneer je vandaag een website en of forum opzet je een mobile versie moet voorzien wil je klantvriendelijk zijn. Mobiel is de toekomst, tablets, smarttelefoons, mini-tabs, etc worden steeds populairder.

Dat kan via een m.-website of via plugins, en hoeft geen bakken geld te kosten.
saiko
Test team

Post by saiko »

vedet wrote:
jupke wrote:Aangezien ik veel surf met de telefoon zit ik ook vol ongeduld te wachten op tapatalk. Ik geloof dat er vroeger op die vraag geantwoord werd met. "Dat is iets dat we willen doen als we het forum upgraden"
Ze gaan dat niet doen omdat in tapatalk de banners niet zichtbaar zijn (en dus reclameinkomsten missen denk ik)

Persoonlijk ben ik van mening dat je wanneer je vandaag een website en of forum opzet je een mobile versie moet voorzien wil je klantvriendelijk zijn. Mobiel is de toekomst, tablets, smarttelefoons, mini-tabs, etc worden steeds populairder.

ja ik vind het ook jammer dat er een tapatalk komt, maarja. liever een forum als geen forum.
De reclame zorgt er immers voor dat dit gratis forum blijft bestaan.

Ik denk dat het forum nu klantvriendelijk is. Wie is er immers de klant? De betalende sponsors of de gebruikers van een gratis dienst?
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

vedet wrote:

Ze kunnen een 2e skin voorzien, speciaal voor mobiele apparaten, daar kan je ook reclame in verwerken ...

En ivm tapatalk, ik gebruik dat redelijk vaak maar als er een pc in de buurt is gebruik ik die he, het is niet omdat je af en toe met tapatalk het forum zou bezoeken je daarom nooit die banners gaat zien ...
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

welke banners :-D :-D

op een iPhone is het forum er in ieder geval niet op vooruit gegaan, integendeel
Opperhoofd
Mountainbiker

Post by Opperhoofd »

Voor firefox gebruikers. Adblock plus met element hiding helper (2 addons dus) Die gebruik ik thuis.

Op het werk een andere browser met gewoon de reclame. Want wellicht zie ik eens een interessante banner en dan help ik het forum graag. Tonen van de banner verdient niet (echt), er op klikken wel en wanneer dan daadwerkelijk iets wordt gekocht nog meer.
Maaike
Mountainbiker

Post by Maaike »

Als je bij leden kijkt, heet 'phille' zich geregistreerd op 1 januarie 1970. Knap! :-D

EDIT;
Ook goed dat de inactieve leden verwijderd zijn. (0 reacties en bepaalde tijd niet ingelogd.)
Misschien ook uitvoeren voor mensen die wel 'reacties' hebben maar in verwijderde topics + al x-tijd niet ingelogd zijn.
Trixx bvb. heeft zogezegd 1 reactie, maar als je deze wil weergeven toont hij er geen... en is al sinds 2003 niet meer ingelogd...
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Maaike dat is altijd al zo geweest. Heeft niks te maken met een bug op de nieuwe website.
Post Reply