edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
driesmuylle
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09
Re: edge 800 .... ?
Post by driesmuylle »
waar heb je dit gevonden ?RigolleM wrote:Afirmatiefwihameke wrote:Kan ik dan mijn hartslag op hetzelfde scherm krijgen als de kaart?
Mijn persoonlijke voorkeur is :storti wrote:welk zijn de beste instellingen voor een koers na te rijden
- koers narijden zonder functie "ga", maar via "toon op kaart" en zonder begeleiding zorgen dat je op het broodkruimelspoor blijft.
Als je de koers gemaakt hebt met dezelfde kaart op je PC dan je gebruikt op je GPS, dan kan je eventueel ook narijden door op de functie "ga" te drukken, en met afslagbegeleiding.
Ieder zijn voorkeur. Best eens uittesten waar je je best mee voelt.
6HP
Selekteer uw koers daar zie je sleuteltje I van info hoogteprofiel en vuilbakje
Druk op sleuteltje daar kan je afslagbegeleiding aan uit zetten Virtual partner koersfoutmelding idem
Kaartweergave selekteren hier kan je altijd weergeven aan uit zetten
De kleur die je hier kiest zo word je koers nu altijd op je kaart getoond behalve als je nu op GA drukt word deze weer paars
De bedoeling is om gewoon de gekleurde lijn te volgen en niet op ga te drukken
Hier nog mss wat intresante info " onclick="window.open(this.href);return false;
Druk op sleuteltje daar kan je afslagbegeleiding aan uit zetten Virtual partner koersfoutmelding idem
Kaartweergave selekteren hier kan je altijd weergeven aan uit zetten
De kleur die je hier kiest zo word je koers nu altijd op je kaart getoond behalve als je nu op GA drukt word deze weer paars
De bedoeling is om gewoon de gekleurde lijn te volgen en niet op ga te drukken
Hier nog mss wat intresante info " onclick="window.open(this.href);return false;