edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

wihameke wrote:sorry :oops:

ik kan maar één sd kaart steken in de edge..... wat is dan de oplossing? Geen CN europa maar enkel de openfietsmap op een sd....
Openfietsmap en CN zijn gelijk, ik rij liever met OFM dan CN... staan ook jaagpaden op... net iets fijner om langs kanalen te rijden.
Wisselen is de enige boodschap!
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Maar dan is het onnodig om die CN erbij te kopen denk ik dan.... en idd op openfietsmap staan trouwens ook alle fietsknooppunten routes....

Denk dat ik dan maar gewoon de edge bestel met hartslagmeter zonder die CN. bestelling kan ik altijd aanpassen.
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

wihameke wrote:Maar dan is het onnodig om die CN erbij te kopen denk ik dan.... en idd op openfietsmap staan trouwens ook alle fietsknooppunten routes....

Denk dat ik dan maar gewoon de edge bestel met hartslagmeter zonder die CN. bestelling kan ik altijd aanpassen.
CN heb je echt niet nodig ... OFM zoals Rigolle zegt is ruimschoots voldoende.
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Heb mijn bestelling al aangepast want een CN heb je inderdaad op de fiets niet echt nodig.

Morgen hem gaan afhalen, ben benieuwd...
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

wihameke wrote:Heb mijn bestelling al aangepast want een CN heb je inderdaad op de fiets niet echt nodig.

Morgen hem gaan afhalen, ben benieuwd...
Succes er mee, als er iets is horen we het wel ... ik vind het alleszinds één van mijn betere aankopen.
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Mooi ding! =D>

Geen onduidelijkheden vind alles "vrij logisch" verlopen. CN heb ik er niet bijgenomen maar heb nu wel de openfietsmap op sd kaart gezet en in de egde geplaatst. Zelf gemaakte routes heb ik ook al naar het toestel verzonden en binnenkort de routes eens gaan na rijden en zien hoe de navigatie werkt. 8)
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

wihameke wrote:Mooi ding! =D>

Geen onduidelijkheden vind alles "vrij logisch" verlopen. CN heb ik er niet bijgenomen maar heb nu wel de openfietsmap op sd kaart gezet en in de egde geplaatst. Zelf gemaakte routes heb ik ook al naar het toestel verzonden en binnenkort de routes eens gaan na rijden en zien hoe de navigatie werkt. 8)
Deed ik ook eerst in het begin, zelfgemaakte routes/koersen narijden. Ben al snel overgestapt op tracks volgen ipv koersen narijden. Maar probeer het maar eerst eens, dan ervaar je tenminste het verschil.
RigolleM
Mountainbiker

Re:

Post by RigolleM »

on6hp wrote:

Deed ik ook eerst in het begin, zelfgemaakte routes/koersen narijden. Ben al snel overgestapt op tracks volgen ipv koersen narijden. Maar probeer het maar eerst eens, dan ervaar je tenminste het verschil.
Kan je mij eens het verschil uitleggen tussen een track volgen en een koers narijden?
on6hp
Mountainbiker

Re: Re:

Post by on6hp »

RigolleM wrote:
on6hp wrote:

Kan je mij eens het verschil uitleggen tussen een track volgen en een koers narijden?
Je weet wat ik bedoel. Tussen een route gemaakt op de PC en omgezet naar een koers door de edge, of tussen een route omgezet naar een track en dan gewoon na te rijden zonder begeleiding.
RigolleM
Mountainbiker

Re: Re:

Post by RigolleM »

on6hp wrote: Je weet wat ik bedoel. Tussen een route gemaakt op de PC en omgezet naar een koers door de edge, of tussen een route omgezet naar een track en dan gewoon na te rijden zonder begeleiding.
Beiden worden omgezet naar een koers, via de instellingen kan je begeleiding aan of uit zetten, maw 2x hetzelfde.
Een route wordt ALTIJD een track, want de Edge 800 ondersteunt geen routes.
Post Reply