Zo 18/11/2012 Sallaumines (Fr) :: Rando 2012 VTT pour tous
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ja tlag vettig ,maar berijdbaar buiten hier en daar een bruine zeep beklimming.dit blijft een mooi afwisselend parcour met vele spielerei.diareur begon opeens nukkig te doen op plaatsen daj macht moe geven.dan ier en daar afgejoest ,toch nog 42 km gebold hé en wel al de mooie stukken gedaan.weer den durf teruggevonden in afdalen....sleer ik wel nie weg op platte gladden asvalt.
Vannacht nie te veel moeten slapen , deze morgen bij meneer dokteur geweest en bij de fotograaf.Jemp wrote:@winnitou hoe is het met de schouder?
Gelukkig geen breuken , maar dees WE zal ik nie moeten starten peins ik.
't Is maar in zulke situaties dat ge weet welke delen van uw lijf dat ge gebruikt voor de meest alledaagse bewegingen.
- Motorbiker
- Mountainbiker
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Oei!!!!winnitou wrote:Vannacht nie te veel moeten slapen , deze morgen bij meneer dokteur geweest en bij de fotograaf.Jemp wrote:@winnitou hoe is het met de schouder?
Gelukkig geen breuken , maar dees WE zal ik nie moeten starten peins ik.
't Is maar in zulke situaties dat ge weet welke delen van uw lijf dat ge gebruikt voor de meest alledaagse bewegingen.
Beetje te kort op mijn voorgangers , goe gelanceerd , maar het ideale spoor niet kunnen volgen en bijgevolg onderuit geschoven in den bocht.Motorbiker wrote:Wat is er precies gebeurd?
Op zich niets speciaals, maar tijdens mijn glijpartij moet ik met mijn schouder een steen of zo tegengekomen zijn.
't Was wel direct gedaan met glijden , dat wel.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: Zo 18/11/2012 Sallaumines (Fr) :: Rando 2012 VTT pour to
Post by spiermassa »
filmkes van dezen tocht
" onclick="window.open(this.href);return false;