geen gewoon mannen daar danlexx wrote:ben ook aan het denken om komende zaterdag eens deel te nemen in Geluwe. Een duatlon staat al langer op mijn to do list.
Na het bekijken van die uitslag van vorig jaar vraag ik me toch af of die loopafstand wel klopt. denk dat er daar meer dan 20 man die 4Km aan meer dan 20km/uur loopt. zonder dan nog maar over de volgende 20 man te spreken
Niet dat ik voor de prijzen ga lopen maar compleet afgaan spreekt me ook niet echt aan.
Weet iemand of dit klopt?
duathlon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
Re: duatlon geluwe
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Ideaal om den dag daarna op de 23e deel te nemen aan de hel van kasterlee al gade dan wel een vertekend beeld hebben van den doorsnee winterduatlon!zwolle wrote:kan pas starten vanaf 22december
tot dan nog elk weekend cyclocros wedstrijdjes
daar er dan geen meer zijn zal het wachtn worden tot 27/01
dus etten leur gaat eerste worden denk ik
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
fillebiker wrote:Ideaal om den dag daarna op de 23e deel te nemen aan de hel van kasterlee al gade dan wel een vertekend beeld hebben van den doorsnee winterduatlon!zwolle wrote:kan pas starten vanaf 22december
tot dan nog elk weekend cyclocros wedstrijdjes
daar er dan geen meer zijn zal het wachtn worden tot 27/01
dus etten leur gaat eerste worden denk ik
nope die ken ik , daar pas ik (nog) voor hoor!
-
fillebiker
- Mountainbiker
Re: duatlon geluwe
Post by fillebiker »
20km per u is wa snel. al zal den eerste dat mss halen.lexx wrote:ben ook aan het denken om komende zaterdag eens deel te nemen in Geluwe. Een duatlon staat al langer op mijn to do list.
Na het bekijken van die uitslag van vorig jaar vraag ik me toch af of die loopafstand wel klopt. denk dat er daar meer dan 20 man die 4Km aan meer dan 20km/uur loopt. zonder dan nog maar over de volgende 20 man te spreken
Niet dat ik voor de prijzen ga lopen maar compleet afgaan spreekt me ook niet echt aan.
Weet iemand of dit klopt?
Ik kom meestal tussen den 10 en 20e binnen na het eerste lopen en loop rond de 17km a 17.5/u op 4km. meeste haalde die heel snelle lopers toch terug omda ze nie zo goe kunne fietse.
-
ijsboerken
- Mountainbiker
Post by ijsboerken »
Na het lekkere afzien van vorig jaar, ben ik er ook dit jaar weer bij in Geluwe.
Loopparcours is idd een beetje speciaal : asfalt bergaf, meteen gevolgd door onverhard bergop. Moeilijk om een constant tempo te lopen.
Niki, enig idee of er zware modderstukken gaan bijzitten op de weide ?
Kwestie van te weten of ik veel of heel veel noppen moet hebben op de banden...
Loopparcours is idd een beetje speciaal : asfalt bergaf, meteen gevolgd door onverhard bergop. Moeilijk om een constant tempo te lopen.
Niki, enig idee of er zware modderstukken gaan bijzitten op de weide ?
Kwestie van te weten of ik veel of heel veel noppen moet hebben op de banden...
Vraagje
Weet iemand of er in die wisselzones, na de 2e wisssel, een vorm van toezicht is op de fietsen?
zonder mensen op slechte ideeen te brengen lijkt het me toch wat simpel om daar gewoon met een andere velo naar buiten te stappen.
eerste deelname aan een duatlon dus hopelijk is dit een stomme, overbodige vraag.
grts,
lexx
Weet iemand of er in die wisselzones, na de 2e wisssel, een vorm van toezicht is op de fietsen?
zonder mensen op slechte ideeen te brengen lijkt het me toch wat simpel om daar gewoon met een andere velo naar buiten te stappen.
eerste deelname aan een duatlon dus hopelijk is dit een stomme, overbodige vraag.
grts,
lexx
zaterdag voor de 1x deelgenomen aan een duatlon te Geluwe.
stond versteld van het niveau van organisatie. Echt top!!!
conditie niet super maar het er toch op gewaagd met een 34e plaats in het algemene klassement als gevolg.
gezien het huidig conditiepeil meer dan tevreden.
Heb de smaak te pakken en zal mijn trainingen er wat meer op afstellen.
heb momenteel niks van snelheid meer in de benen (lopen).
kijk al uit naar de volgende.
laat de tips en het advies maar komen.
grts,
lexx
stond versteld van het niveau van organisatie. Echt top!!!
conditie niet super maar het er toch op gewaagd met een 34e plaats in het algemene klassement als gevolg.
gezien het huidig conditiepeil meer dan tevreden.
Heb de smaak te pakken en zal mijn trainingen er wat meer op afstellen.
heb momenteel niks van snelheid meer in de benen (lopen).
kijk al uit naar de volgende.
laat de tips en het advies maar komen.
grts,
lexx