Zo 18/11/2012 Wijnegem :: 19de Veldtoertocht Wijnegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
swarowski
Mountainbiker

Post by swarowski »

Het was in orde bij de buren van Wijnegem. Voor de bevoorrading af en toe ploeteren en daarna wast knallen tot aan de meet. Voor mij moet het ni altijd draaien en keren zijn :-D . De kaasjes bij de leffe op den apres zijn voor herhaling vatbaar =D>
Tot volgend jaar.
Runner1980
Mountainbiker

Post by Runner1980 »

Verdomme mijn ketting bleef plakken op de Leffeberg. Lijkt me vrij goed doenbaar anders.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Merci voor de Leffe mannen.
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Gij zijt daar gewoon opgereden ofwa? Dat was toch gewoon niet te doen? Ik snap niet hoe mensen daar met ne fiets kunnen oprijden...
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

Eindelijk na 3 jaar boven geraakt en ne Leffe mogen drinken :drunk: , dat lag wel door het weer denk ik als het droog is ligt het zand veel losser en is het moeilijker om boven te geraken. Ik ben zelf niet van de lichtste 107kilokes #-o bloot aan den haak. dus het is te doen.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

parcival wrote:Gij zijt daar gewoon opgereden ofwa? Dat was toch gewoon niet te doen? Ik snap niet hoe mensen daar met ne fiets kunnen oprijden...
ik rijd er bijna elke x op als ik er is ga rijden, gewoon men banden superslap zetten, zelfs men zoon van 13 is er al op geraakt, heeft niet echt met kracht te maken, meer tech0niek en evenwicht bewaren, 1 nadeel: als je boven bent moet ik telkens men band weer bij pompen :-D, men Leffe bonneken zoals steeds weggegeven aangzien ik niet drink.
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

swarowski wrote:Het was in orde bij de buren van Wijnegem. Voor de bevoorrading af en toe ploeteren en daarna wast knallen tot aan de meet. Voor mij moet het ni altijd draaien en keren zijn :-D . De kaasjes bij de leffe op den apres zijn voor herhaling vatbaar =D>
Tot volgend jaar.
KAASJES [-X [-X [-X niks gezien en ook een leffe gedronken met het bonneke van dat "bergske" Leuk tochtje al een geluk dat na de pauze recht toe recht aan was.Was het hier droog geweest dan ........!
Tot de volgende
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Danny MTB Vorselaar wrote:Eindelijk na 3 jaar boven geraakt en ne Leffe mogen drinken :drunk: , dat lag wel door het weer denk ik als het droog is ligt het zand veel losser en is het moeilijker om boven te geraken. Ik ben zelf niet van de lichtste 107kilokes #-o bloot aan den haak. dus het is te doen.
Staat er dan geen tijdslimiet op?
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

J.E. wrote:
Danny MTB Vorselaar wrote:Eindelijk na 3 jaar boven geraakt en ne Leffe mogen drinken :drunk: , dat lag wel door het weer denk ik als het droog is ligt het zand veel losser en is het moeilijker om boven te geraken. Ik ben zelf niet van de lichtste 107kilokes #-o bloot aan den haak. dus het is te doen.
Staat er dan geen tijdslimiet op?
Elk jaar 1 maal proberen #-o of dacht je dat ik daar 3jaar heb rondgereden :lol:
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

3 jaar training op de Leffeberg, tzou wa zijn.
Post Reply