Za 17/11/2012 Paal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Biestie1 wrote: Een vaststelling die me verbaast (niet alleen op deze tocht) ; ik zie meer en meer bikers die de schoonste lusjes met wat op en af, gewoonweg afsnijden. #-o
Dat is toch al jàààren zo ?
Waarom doe je dan aan MTB ?
Om achteraf met een hoog avs te kunnen stoeffen aan den toog .

Jammer dat ze het technische stuk in Beringen-Mijn links lieten liggen .
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Ook genoten van het toerke.
Hopelijk volgend jaar toch terug opnieuw, zal een serieus gat zijn in het aanbod.Heerlijk genoten van het stuk "moeilijk" aan de watertoren.Helemaal mijn ding dat op en af.
Pijltjes moest je goed in de gaten houden, maar da is goe voor de concentratie hé.
Bevoorrading was ook dik in orde , hopelijk hadden ze een vette opkomst zoadat ze hun mening herzien.
[-o<
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

Was een zeer goede tocht en hopelijk blijft deze inderdaad bestaan. Heb ook weer wat nieuwe traks ontdekt in eigen streek . En zou inderdaad spijtig zijn als deze er volgendjaar niet meer is .

1min puntje en dat is bij da laatste toertochten allemaal wat het probleem voor mij. Snap de tevredenheid van de bevoorradingen daarom ook niet ! Je kan ofwel kiezen uit een banaan (nee dankje) en dan is er enkel nog een hoop zoete boel die serieus op je maag ligt de eerste km's na de bevoorrading . Zelfde met de sportdrank die aangeboden word zo zoet #-o . Vandaag na een halve wafel en 1bekertje sportdrank met een bekertje water erna lag mijn maag de volgende 2 a3 km compleet overhoop .
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Fijne tt, en droog in tegenstelling met de vorige jaren. Hopelijk tot volgend jaar :-? Want het zou jammer zijn moest zo'n tt verloren
gaan #-o Toch bedankt mannen van het Ventieltje voor al dat fietsplezier =D>
loonse biker
Mountainbiker

Post by loonse biker »

zeer fijne tocht wel zwaar genoeg voor mij na 3 maanden stil liggen
ook bedankt aan iedereen voor de hofelijkheid er zijn er snellere als ik
en overal kan ik jullie ni altijd dadelijk laten passeren doe het zo vlug en veilig mogelijk zo hoort het tot de volgende
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Iemand van de organisatie wist mij te vertellen dat ze volgend jaar ergens in augustus een tocht wilde organiseren.
Dit zou ook voor het goede doel zijn. Iets van revalidatie van mensen die lang in coma gelegen hebben.
nico_vdb
Mountainbiker

fotos?

Post by nico_vdb »

t was een lekker ritje, echt van genoten.
zou echt wel zonde zijn moest het de laatste keer geweest zijn voor deze toer.

heeft er iemand een idee of de genomen fotos (bvb op de klitsberg) ergens online komen?
Mountainbiker1
Mountainbiker

Post by Mountainbiker1 »

Heb me ook supergoed geamuseerd daar in paal, vooral het 2de deel. Kzou het wel jammer vinden mocht deze tocht verdwijnen. In elk geval bedankt aan de organisatie om deze mooie tocht uit te tekenen.

Heb ook Jurgen VdB gezien bij de bevoorrading en Johan Vansummeren bij het naar huis rijden. Fantastische coureur, die Vansummeren, sympathieke mens ook. Maar blijkbaar stond hij niet op de eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld, want hij was weeral op pad zonder helm [-X Hij zou misschien toch eens moeten nadenken over zijn voorbeeldfunctie tegenover de vele jonge deelnemers aan toertochten.
crae-ksg
Mountainbiker

Re: Za 17/11/2012 Paal-Beringen

Post by crae-ksg »

de foto's kun je vinden op de website van mtb 't ventieltje ;) grt
Kid
Mountainbiker

Re: Za 17/11/2012 Paal-Beringen

Post by Kid »

Deze tt zal volgend jaar weer op de kalender staan.
Post Reply