Bikers,
Zaterdag 17 november organiseren we de eerste scatto vtt met verschillende afstanden in Roeselare-Beveren.
De afstanden zijn :15-25-35-45. Voor elk wat wils dus!
Parcoursinfo: Vertrekken uit Beveren met na enkele Km een technisch parcours.Daarna richting Gits met een schoon stukje thv hoeve ter kerst en we passeren aan het oud parcours van het BK/WK in gits.
Daarna via een goed berijdbaar parcours naar de huwynsbossen.
Hierna richting Ardooie en dan terug Naar Beveren.
Bij aankomst een gratis braadworst en de kans om een prachtige Scatto MTB te winnen.
Fietsbewaking en afspuit is voorzien.
Info: http://www.beverensportief.be/
Za 17/11/2012 Beveren-Roeselare :: 1ste Roeselaarse Scatto
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
silverdevil
- Mountainbiker
Op praktisch alle gebied was dit een meer dan geslaagde TT
. Al het mogelijke haalt uit de streek, goeie bevoorrading en warme douches. Genoeg slangen aan afspuit maar wel met weinig druk
, zo ontstond er toch een kleine wachtrij
. En voor 2,5 euro inschrijving nog een braadworst gratis
. Proficiat aan alle clubleden.
ps, heb gezien dat er 2 forums geopend zijn op jullie naam.
ps, heb gezien dat er 2 forums geopend zijn op jullie naam.
Mooie tocht, maar is ben toch blij dat het de laatste dagen niet te veel geregend heeft, want anders zou het een heel zware klus geworden zijn. Ik hoorde wel zeggen dat de rijders van de 35 km zo goed als evenveek kilometers op de teller hadden dan de 45 km.
Over "Alles uit de streek gehaald" heb ik zo mijn bedenkingen. Twee maal een drukke baan oversteken om een stukje van 100 meter off-road in te lassen vind ik echt te risicovol en onverantwoord.
De druk op de afspuitstand was inderdaad te laag, maar dit werd goedgemaakt door de lekkere braadworst.
Over "Alles uit de streek gehaald" heb ik zo mijn bedenkingen. Twee maal een drukke baan oversteken om een stukje van 100 meter off-road in te lassen vind ik echt te risicovol en onverantwoord.
De druk op de afspuitstand was inderdaad te laag, maar dit werd goedgemaakt door de lekkere braadworst.
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
met 5 plummestampers deelgenomen aan deze perfeckte geoganiseerde tocht, twee voor de 25km en met 3 voor de 45 km, op de 45km hadden we we genoeg druk op de bikewash ergens op het parkoer stond een landbouwer zijn uitrit mooi te spuiten en als we vroegen om even onze mtb af te spuiten deed hij dat met veel plezier en vertelde ons dat wij niet de eerste waren, even verder weer beroep moeten doen op de inwoners van het parkoer om ons te helpen met wat keuken papier eentje had een bloedneus en ook nu weer geholpen met een glimlach er bij. Dan terug naar huis gereden want te wachten op de tombela was nog iets te lang, maar dan achteraf teruggekomen en van de nood een deugd gemaakt en mijn dochter haar eerste rijles met de auto gegeven maar gelaas de fiets was niet voor ons, aan al de vrijwillegers van deze tocht bedankt voor onze mooie dag en doe zo verder op naar de 1000 deelnemers
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
super organisatie en wat een goeie douches zeg
daar kunnen er veel van leren en wat zeker super was dat er iemand van de organisatie rondliep om de vuile stoelen af te vegen zodat de mensen die gewassn zijn deftig plaats kunnen nemen ,goed gezien volgend jaar komen we zeker terug , klein minpuntje was de druk om de fietsen af te spuitn maar dat hebben we dan maar thuis gedaan dus mij hoor je niet klaagn !!!
-
silverdevil
- Mountainbiker
Post by silverdevil »
Aan alle deelnemende bikers:
Bedankt voor jullie massale opkomst! 820 inschrijvingen. Met de opgesomde zaken op het forum zullen we volgend jaar zeker rekening houden!
In naam van WTC Beveren sportief nogmaals bedankt.

Bedankt voor jullie massale opkomst! 820 inschrijvingen. Met de opgesomde zaken op het forum zullen we volgend jaar zeker rekening houden!
In naam van WTC Beveren sportief nogmaals bedankt.
-
silverdevil
- Mountainbiker
Post by silverdevil »
Bikers
Blijkbaar wat verwarring. Er is al een andere topic geopend op het forum. Sorry voor de verwarring!
Bedankt voor jullie massale opkomst. Meer dan geslaagd met 820 inschrijvingen voor een eerste organisatie.
Alle opgesomde zaken op het forum worden zeker mee genomen naar volgend jaar!
Uit naam van WTC Beveren sportief bedankt!
Blijkbaar wat verwarring. Er is al een andere topic geopend op het forum. Sorry voor de verwarring!
Bedankt voor jullie massale opkomst. Meer dan geslaagd met 820 inschrijvingen voor een eerste organisatie.
Alle opgesomde zaken op het forum worden zeker mee genomen naar volgend jaar!
Uit naam van WTC Beveren sportief bedankt!