Had graag vrijdagavond torhout en zondag sallaumines gereden zoals ieder jaar maar een trouwfeest heeft er anders over beslist.
Voor mij wordt het zondag dus torhout .
steven2
Zo 18/11/2012 Sallaumines (Fr) :: Rando 2012 VTT pour tous
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Prachtig parcours, toffe bende maar jammergenoeg een beetje veel te nat...
Zeker de moeite. Alleen al voor de gastvrijheid van de Fransen. Bijna alles offroad, wat het lastig maar des te leuker maakt. Volgend jaar zijn we weer van de partij. Hopelijk ligt het dan wat minder nat/vettig, dan zal het parcours nog meer tot zijn recht komen.
En ok, zoals in topic van vorig jaar stond, er is wat zwerfvuil, maar niet op de route zelf en er zijn wat takken te trotseren, maar meestal niet in die mate dat je van je fiets moet afstoppen. Gewoon wat opletten voor de ogen misschien, maar door een brilletje te dragen is dat probleem gauw van de baan.
En ok, zoals in topic van vorig jaar stond, er is wat zwerfvuil, maar niet op de route zelf en er zijn wat takken te trotseren, maar meestal niet in die mate dat je van je fiets moet afstoppen. Gewoon wat opletten voor de ogen misschien, maar door een brilletje te dragen is dat probleem gauw van de baan.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Deze editie was inderdaad wel de vettigste die ik al gereden heb. Het 1e uur kregen we er dan nog een beetje motregen bij, net genoeg om met een natte boel verder te rijden. Maar eens de zwarte ondergrond onder onze wielen zat , hoorde ik niemand meer klagen
. Terrilke hier, terrilke daar. De zware glibberige ondergrond maakte het hier en daar nog wat technischer
. Na een kilometer of 10 dacht ik: Flipke, manneke, doseren hé of ze gaan u naar de meet mogen slepen
----------> ik ben op eigen kracht tot aan den arrivee geraakt
De Ch'pain d'chien was ook lekker , alleen weet Blackie nog altijd niet welke 'chien' ze erin gedraaid hebben
.
Ik heb voor volgende week géén regen, véél zon en een graad of 18 besteld.
Dan moet het wel in Berthem droog liggen zondag, niet ?
Cya
De Ch'pain d'chien was ook lekker , alleen weet Blackie nog altijd niet welke 'chien' ze erin gedraaid hebben
Ik heb voor volgende week géén regen, véél zon en een graad of 18 besteld.
Dan moet het wel in Berthem droog liggen zondag, niet ?
Cya