Za 17/11/2012 Paal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De Stadsdichter
Mountainbiker

Post by De Stadsdichter »

k.looten wrote:Is het de moeite om af te zakken naar daar ???

Ik vind dit wel een leuke toertocht zitten enkele kleine klimmetjes in en ook redelijk wat single tracks
.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Wij komen morgenvroeg ook af naar Paal,een buurgemeente van Ham ver is het dus niet met de bike. :wink:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Ik kom ook vanuit ham en kijk al uit naar de single tracks. Wat toch altijd mijn favoriete onderdeel is :).
crae-ksg
Mountainbiker

Post by crae-ksg »

net terug van de tt in paal en heb me goed geameseerd, 2de deel was het mooist met een paar klimmetjes :) heeft iemand een idee of de fotografen voorbijgangers waren of van de organisatie waren? dan ben ik eens benieuwd naar de foto's :-)
Save
Mountainbiker

Post by Save »

Goed geamuseerd, tweede gedeelte was meer dan de moeite waard, wel zwaar genoeg voor mij. Alleen zal het niet meer voor herhaling vatbaar zijn. Bij de inschrijving gaven ze aan dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste editie was, heel jammer. Als de organisatoren niet meer van gedacht veranderen, hartelijk bedankt voor de jaren dat jullie deze goede tocht hebben in mekaar gestoken. (hoop volgend jaar toch nog kunnen terug te komen) [-o<
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Was vandaag ook van de partij voor de 45 Km route, maar deze bleek maar 41 Km te zijn !

Het stuk nabij 'Vleugt' was blijkbaar verdwenen uit de route !

Wil je de route van nader bekijken ga dan naar -> www.gpscyclingtour.be -> MTB =P~

De fotografen waren er om de zwartrijders te snappen #-o
Killepitsch
Mountainbiker

Post by Killepitsch »

Toffe tocht met de gekende Klitsberg als hoogtepunt. Jurgen VDB en Summie gespot.
pino
Mountainbiker

Post by pino »

Om 9.30u gestart met maat voor de 45km.Zoals we jaren gewend (en verwend)zijn bij de mensen in paal,een zeer mooie tt.
Af en toe wel beetje moeten zoeken naar pijltjes,maar dat kon de pret niet deren.Bevoorrading ook ok.
Af en toe was het wel opletten geblazen met gladde wortels onder de bladeren. #-o
Dus mannen geef de fakkel door om deze mooie tt verder te laten gaan in de toekomst.
Wij hebben alleszins een fijne voormiddag gehad.

=D> =D>
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Heb ook echt genoten van de toer! Hopelijk volgend jaar toch weer.
Had ook enkel wat last met sommige bordjes, maar al bij al waren ze toch goed gehangen.

Was toch maar voor Van den broeck binnen :) (zal wel vroeger vertrokken zijn, want anders zal het niet waar geweest zijn :))
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Prachtige toertocht =D>
Zelfs een paar nieuw stukjes mogen ontdekken.
Er mocht hier en daar wel een pijl extra gehangen hebben.

Een vaststelling die me verbaast (niet alleen op deze tocht) ; ik zie meer en meer bikers die de schoonste lusjes met wat op en af, gewoonweg afsnijden. Waarom doe je dan aan MTB ? #-o
Post Reply