Hehe tvalt me nu ook op :p
Maakt op zich geen reet uit, bescherming is bescherming, al staat er "Sinterklaas is nen homo" op :p
Specialized Epic 29" Comp Carbon
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- auel neides
- Mountainbiker
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
zag ik u vanmiddag omstreeks 11u45 ni op den herenthoutsesteenweg? 't was precies koud op de fiets, zo ingepakt 
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
HAHAHA
Oh noo, iemand heeft me gezien in mijn beeroutfit-alaskastyle :p
Ja twas wat te heet eigenlijk, int bos een vesje uitgedaan direct en men pots opgezet :p.
En de overschoenen waren puur voor de show, khad ze gisteren gekocht en wou ze is testen :D
Oh noo, iemand heeft me gezien in mijn beeroutfit-alaskastyle :p
Ja twas wat te heet eigenlijk, int bos een vesje uitgedaan direct en men pots opgezet :p.
En de overschoenen waren puur voor de show, khad ze gisteren gekocht en wou ze is testen :D
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Eerste bevinden van de crank: Super!MC Tim wrote:Welk achterlichtje is dat ?![]()
Btw: superknappe bike. Tevreden van de crank ?
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Ja, khad dieje van u graag gekocht ook om het feit dat er dan eventueel 27,5 in kon. Maar deze kans kon ik niet laten schieten :)
- auel neides
- Mountainbiker
- g-works
- Mountainbiker
Re:
Een man met ervaring ! , ik sta volledig achter deze opmerkingReflex wrote:Heeft niks met marketing te maken maar met feiten. Als je een wielset van 2kg op gang moet brengen kost dit meer kracht dan bij een wielset van 1.3kg. Hier hoef je niet voor gestudeerd te hebben. Als je dus gaat biken merk je wel degelijk dat je met een lichter wielset aan het rijden bent. 700gram roterend gewicht op een fiets is gewoon veel.
Als iedereen zou denken dat alles marketing was reden we nu nog met houten wielen. Sommige zaken zijn nu eenmaal gewoon waar.
Heb je lichtere wielen nodig om sneller te rijden? Nee, natuurlijk niet. Maar het helpt wel iets. Je bent gewoon sneller weg na iedere bocht. Het is net hetzelfde als een lichte carbonnen fiets kopen. Ga je sneller rijden dan iemand met een zware fiets? Hoeft niet, de benen moeten het doen. Maar zet hetzelfde mannetje op die zware fiets en hij gaat nog langzamer.