deze drie regeltjes en/of richtlijnen zouden eigenlijk aan elke inschrijving van een tt moeten hangenphille wrote:in de ardennen is minder volk en ben je toleranter, heeft niets met mentaliteit te makenzz-maiden wrote:Dit jaar in Weelde 1ste TT van de winter gedaan.
Eéntje vond er niet beter op tegen mijn achterwiel te rijden omdat ik snel genoeg reed.Echt storend!!! In plaats van ff te vragen of hij mocht en kon passeren.
na meer dan 50 paginas zagen en (soms terecht) klagen kan je maar 1 ding besluiten :
1. hou zoveel mogelijk je lijn !
2. kondig aan als je gaat inhalen op nauwere stukken (pls brul niet gewoon de kant aangeven waar je gaat inhalen, links of rechts dus niet over ofzo
3. niet vergeten bij het inhalen doe jij een manoeuver dus JIJ bent steeds in fout als er wat fout loopt
Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
- cherryman
- Mountainbiker
phille wrote:in de ardennen is minder volk en ben je toleranter, heeft niets met mentaliteit te maken
na meer dan 50 paginas zagen en (soms terecht) klagen kan je maar 1 ding besluiten :
1. hou zoveel mogelijk je lijn !
2. kondig aan als je gaat inhalen op nauwere stukken (pls brul niet gewoon de kant aangeven waar je gaat inhalen, links of rechts dus niet over ofzo
3. niet vergeten bij het inhalen doe jij een manoeuver dus JIJ bent steeds in fout als er wat fout loopt
+1
Vant weekend ook ene die gewoon ies fluit, is altijd handig en niet storend. Waar ik me wel aan kan ergeren, is als er mensen rechts voorbijkomen, ineens ook nog links komen. Sommigen kunnen percies echt wel ongeduldig zijn...
Dat is het net... je MOET niet opzij gaan. Een snellere rijder kan je echt wel voorbij gaan zonder onnozel te doen of je te hinderen.
Als ze dat niet kunnen dan moeten ze er maar achter blijven
Ik heb zelf een bel en dat is handig en begrijp niet waarom er bijna geen rijders met een bel zijn... Als je "ting ting" hoort moet je gewoon blijven rijden waar je rijd
Als ze dat niet kunnen dan moeten ze er maar achter blijven
Ik heb zelf een bel en dat is handig en begrijp niet waarom er bijna geen rijders met een bel zijn... Als je "ting ting" hoort moet je gewoon blijven rijden waar je rijd
vind ik persoonlijk niet als ik je redenering volg.wihameke wrote:Als je "ting ting" hoort moet je gewoon blijven rijden waar je rijd
je zegt zelf dat je niet op kant moet gaan en diegene die manoeuvre maakt om voorbij te steken dit op eigen risico doet en best op een veilige plaats doet.
Iedereen heeft wat mij betreft het recht om de voor hem zo best mogelijke weg te kiezen. Het is niet omdat er enen achter mij belt dat ik rechtdoor in bvb een plas ga rijden terwijl ik door van spoor te veranderen er gemakkelijk langs kan.
Ik blijf het zeggen: hoffelijkheid boven alles en gezond verstand. Het is geen koers en als je dus wil inhalen, dan doe je dat met datzelfde verstand.
Iedereen mag rijden waar hij wil. Defensief rijden is dus de boodschap, ook met de fiets