Kan zelf wel niet aanwezig zijn.
Veel kan ik niet vertellen over de tocht het is de eerste maal dat ze organiseren, maar het zal wel in orde zijn. Voor verder info zie site,
http://www.beverensportief.be/
Greetz
2f2f
Post by 2 fast 2 follow »
Post by Sloebertje »
Hey, SloebertjeSloebertje wrote:Vertrek vanaf 08.30-14.00
Afstanden: 15-25-35-45 km
Prijs: 2,5-3,5 €
60% onverhard.
De tocht loopt over Roeselare, Ardooie, Lichtervelde en Gits, met doortocht aan Ter Kerst en de Huwynsbossen. Hij bevat ook een technisch parcours en eenmalige doorgang over diverse privéterreinen. Het parcours zal aangepast worden volgens de weersomstandigheden.
Gratis broodje met barbecue braadworst.Lidmaatschap bij een club of bond is niet vereist. Tombola met Scatto-fiets als hoofdprijs. Ruime parking. Pechverhelping.
Post by Sloebertje »
Sorry Yakari ik ben niet van de organisatie en van deze omgeving. Ik heb enkel wat info gedeeld dat ik op het internet gevonden heb.yakari wrote:Hey, SloebertjeSloebertje wrote:Vertrek vanaf 08.30-14.00
60% onverhard.
De tocht loopt over Roeselare, Ardooie, Lichtervelde en Gits, met doortocht aan Ter Kerst en de Huwynsbossen. Hij bevat ook een technisch parcours en eenmalige doorgang over diverse privéterreinen. Het parcours zal aangepast worden volgens de weersomstandigheden.
Gratis broodje met barbecue braadworst.Lidmaatschap bij een club of bond is niet vereist. Tombola met Scatto-fiets als hoofdprijs. Ruime parking. Pechverhelping.
Weet je toevallig waar je kan inpikken op het parcour in Lichtervelde,
en welke pijlen het zouden zijn.
Mss kan ik de auto dan thuislaten staan voor het vrouwke.![]()
Mercie voor de moeite,
Yakari
Post by leffingenoartje »
Post by 2 fast 2 follow »
Post by Sloebertje »
oke, geen probleemSloebertje wrote:Sorry Yakari ik ben niet van de organisatie en van deze omgeving. Ik heb enkel wat info gedeeld dat ik op het internet gevonden heb.yakari wrote:Hey, SloebertjeSloebertje wrote:Vertrek vanaf 08.30-14.00
60% onverhard.
Weet je toevallig waar je kan inpikken op het parcour in Lichtervelde,
en welke pijlen het zouden zijn.
Mss kan ik de auto dan thuislaten staan voor het vrouwke.![]()
Mercie voor de moeite,
Yakari
Post by silverdevil »