Ik ben op zoek naar een nieuwe fietscomputer voor mijn MTB.
Moet geen hartslag en hoogteverschil tonen en van die dingen.
Het liefst zou ik een wireless willen. In het verleden heb ik hier
al met sommige modellen problemen gehad met ontvangst bereik.
Dus welke zijn er aan te raden die goed werken op een MTB?
Ervaring MTB fietscomputer
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Pas op met de nieuwe cateye's neem deze waar een plakker opstaat
met vermelding "70cm".Ik heb er al 2 moeten binnen geven maar telkens in garantie een nieuwe gekregen.Voor de rest zijn ze heel betrouwbaar.Spijtig dat ze het systeem van vasthechten zijn overgegaan naar strips,maar met een beetje loctite blijft alles op zen plaats.
met vermelding "70cm".Ik heb er al 2 moeten binnen geven maar telkens in garantie een nieuwe gekregen.Voor de rest zijn ze heel betrouwbaar.Spijtig dat ze het systeem van vasthechten zijn overgegaan naar strips,maar met een beetje loctite blijft alles op zen plaats.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
ik heb nog een nieuwe cateye draadloos liggen (niet gemonteerd)( (zo enen met 70 cm) cateye 3
indien je geinteresseerd bent laat het dan maar weten
ikzelf heb hem 42 euro betaald.
heb deze gekocht voor mijn reservefiets/nieuwe fiets, maar heb hem nog niet gemonteerd gehad. (reservefiets staat al een paar maanden on NON activiteit)
mijnen Ghost is te vinnig om
heb ondertussen een HAC4+ gekocht en 2 tellers op 1 fiets is teveel van het goede.
btw zo een HAC4 is wel te overwegen om aan te kopen hoor
je hebt een heleboel functies voor de prijs je ervoor betaald
kijk maar eens op www.bike-discount.de
indien je geinteresseerd bent laat het dan maar weten
ikzelf heb hem 42 euro betaald.
heb deze gekocht voor mijn reservefiets/nieuwe fiets, maar heb hem nog niet gemonteerd gehad. (reservefiets staat al een paar maanden on NON activiteit)
mijnen Ghost is te vinnig om
heb ondertussen een HAC4+ gekocht en 2 tellers op 1 fiets is teveel van het goede.
btw zo een HAC4 is wel te overwegen om aan te kopen hoor
je hebt een heleboel functies voor de prijs je ervoor betaald
kijk maar eens op www.bike-discount.de