mountainbike verhuur
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
In Oost Vlaanderen, in de ronde van het waasland gebeurt het wel regelmatig dat er fietsen worden verhuurd door organisatie of in samenwerking met organisatie. Misschien eens nakijken voor je tt inplant of die mogelijkheid bestaat?
- InS
- Mountainbiker
Op de site van Bloso staat ook een mooie lijst!
http://www.bloso.be/sportpromotie/Mount ... etsen.aspx
http://www.bloso.be/sportpromotie/Mount ... etsen.aspx
- InS
- Mountainbiker
Re: mountainbike verhuur
Intussen enkele keren gaan biken met vrienden die zelf nog geen bike hadden.
Ik moet zeggen dat ik 2x verstomd stond van verbazing. Zowel van de prijs als de kwaliteit.
Een vriend van mij is +/- 2meter en kreeg een medium frame fietske mee waarvan de cassette op was + remmen op (v-brakes), ...
Op die manier krijg je natuurlijk een volledig verkeerd beeld van MTB als je met zo een rommel moet rondrijden.
Ik heb nog maar 1 zaak tegengekomen die deftige bikes verhuurd. En dat was dan nog in NL (Breda - Drunen)
Weet er iemand waar je in omgeving Gent deftige MTB's kan huren? Dat mag iets kosten maar dan moet er wel iets tegenover staan.
Ik moet zeggen dat ik 2x verstomd stond van verbazing. Zowel van de prijs als de kwaliteit.
Een vriend van mij is +/- 2meter en kreeg een medium frame fietske mee waarvan de cassette op was + remmen op (v-brakes), ...
Op die manier krijg je natuurlijk een volledig verkeerd beeld van MTB als je met zo een rommel moet rondrijden.
Ik heb nog maar 1 zaak tegengekomen die deftige bikes verhuurd. En dat was dan nog in NL (Breda - Drunen)
Weet er iemand waar je in omgeving Gent deftige MTB's kan huren? Dat mag iets kosten maar dan moet er wel iets tegenover staan.