Zo 11/11/2012 Ottenburg :: Kastanjetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

WS wrote:=D> Dikke proficiat aan de organisatie!!! Zelden zo veel seingevers gezien, die je zelfs vriendelijk goeiemorgen wensen. Hier kunnen de andere toertochten in de omgeving heel wat van bijleren!! Ik vond het vorig jaar al een prachtig parcours, en ook dit jaar was er heel creatief omgesprongen met trajecten die door andere tt's steeds op dezelfde clichémanier aangepakt worden.
Het parcours was lekker vettig maar nog te doen, alleen het allereerste klimmetje ging maar nipt. Leuk ook om de bloso-trapjes-afdaling in de Langeheidestraat nu eens in omgekeerde richting te doen. Geweldig ook de gratis jenever in de laatste km.

Dus: absoluut mijn favoriete toertocht! Volgend jaar mèt een smakelijke hamburger achteraf?
+1
Alleen nog een bewaakte fietsenparking, die mankeerde nog.
Mischien iets voor volgend jaar ?
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Ottenburg blijft een vaste waarde op de kalender. Parcours zeer mooi uitgestippeld, en perfect weer er bovenop. Soms was het wat vettig, maar kan moeilijk anders in Vlaams- en Waals-Brabant na al de regen.
Was meteen ook de vuurdoop voor mijn nieuwe 29'er, en heb er volop van genoten. Ik denk dat mijn 26" nog weinig van stal gehaald gaat worden.
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

SVK heeft er ook van genoten. Niet de volledige tocht kunnen doen door tijdsgebrek maar hadden toch 70 km en 700 hm bij terugkomst met de bike in Oud-Heverlee. Tot volgend jaar.
bandit600
Mountainbiker

Post by bandit600 »

Was de eerste maal dat ik deze toch doe. Dit was een zeer mooie tocht, vele leuke afdalingen en de toch wel zware beklimmingen. Volgend jaar ben ik weer van de partij.
De zeer vriendelijke signaalgevers is inderdaad een voorbeeld voor andere organisatoren.

Heeft er iemand de gpx van deze tocht, of weet iemand waar ik hem kan vinden?
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

bandit600 wrote:Was de eerste maal dat ik deze toch doe. Dit was een zeer mooie tocht, vele leuke afdalingen en de toch wel zware beklimmingen. Volgend jaar ben ik weer van de partij.
De zeer vriendelijke signaalgevers is inderdaad een voorbeeld voor andere organisatoren.

Heeft er iemand de gpx van deze tocht, of weet iemand waar ik hem kan vinden?
Op GarminConnect staan er al een stuk of 10
Post Reply