Zo 11/11/2012 Badour / Saint-Ghislain :: 5de Sint Guilinoise

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

Genoten van Mer du Sable. Tot aan de eerste bevoorrading was het inderdaad heel de tijd modder maar daar kunt ge moeilijk omheen dit seizoen.

Heeft iemand de exacte kilometers van de 55? Mijne meter werkte niet meer :(
Mister A
Mountainbiker

Post by Mister A »

52,4 km.
zeer leuke bospassages maar te weinig hoogtemeters voor mijn smaak. Mer du sable was inderdaad de max! bedankt aan de organisatie
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

omdak nie negatief wil zijn: Heb een mooie streek leren kennen. Vlot kunnen rijden in de modder. Maar twa lang geleden dak in de modder gereden had en t'zal nog lang duren eer dak er weer in rij.
heb ik mij gejeund ja op den aprés wel
Ga ik nog terug naar daar? Ja als het droog is zeker en vast!!!!!!!!
na X aantal km er gewoon genoeg van en afgedraaid.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

normaal zou ik den dezen ook rijden ,mo de wekenlange regen deed mij twijvelen en fritsie overtuigde mij vo ossendrecht en inderdaad ne mer du sable van 50km aan een stuk modderloos.Mo twas moeilijke keuze want streek van mons is een van mjn favoriete streken.
Klikpedaal
Mountainbiker

Post by Klikpedaal »

Gisteren voor de eerste keer hier aan de start en genoten van begin tot einde. Ondanks de overvloedige regen toch relatief vlot berijdbaar. Bos bos bos kwam precies geen einde aan! Mer du sable was de max. Volgend jaar opnieuw van de partij!
Post Reply