Tof en uitdagend parkoers,ik zou er niks aan veranderen voor volgend jaar
Zo 11/11/2012 Aspelare-Ninove :: 18de Dwars door de Denderst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lange Peter
- Mountainbiker
Post by lange Peter »
Bovenstaande kan ik enkel maar beamen.
-
GM marathon biker
- Mountainbiker
super Aspelare
Super VTT, van elke meter, sorry centimeter genoten.
Veilig, superparcours, volledig goed berijdbaar, bijna helaas dat het gedaan was.. alleen, veel te vroeg donker.
Heb dit parcours ooit droog gedaan, maar droog of vet, altijd een meepikker.
Proficiat voor de organisatie.
De laatste 48-er.
Veilig, superparcours, volledig goed berijdbaar, bijna helaas dat het gedaan was.. alleen, veel te vroeg donker.
Heb dit parcours ooit droog gedaan, maar droog of vet, altijd een meepikker.
Proficiat voor de organisatie.
De laatste 48-er.
- Butch
- Mountainbiker
Knap parcours maar vooral heeeeel veel tijd ingestoken door de organisatie. Bepijling en bevoorrading dik in orde
.
Helemaal vanuit haacht naar hier gekomen en heb er van genoten. Persoonlijk heb ik lliever wat meer bos, maar toch een fijne voormiddag beleefd...waarvoor nogmaals dank aan de organisatie!

Helemaal vanuit haacht naar hier gekomen en heb er van genoten. Persoonlijk heb ik lliever wat meer bos, maar toch een fijne voormiddag beleefd...waarvoor nogmaals dank aan de organisatie!
- Tims
- Mountainbiker
merci deswa, merci deswa, merciiii
vettig én prettig, want genen enkele keer onderuit gegaan.
misschien ook wel dank zij mijn Michelins country mud, ferme bandjes voor €9.
de aperitiefstop heb ik aan mij laten voorbijgaan. ik mocht nog 15km naar zottegem sjeezen, was zo al genoeg choco.
volgend jaar nog extra rondje pollare?
veel plezier met den afbraak.
vettig én prettig, want genen enkele keer onderuit gegaan.
misschien ook wel dank zij mijn Michelins country mud, ferme bandjes voor €9.
de aperitiefstop heb ik aan mij laten voorbijgaan. ik mocht nog 15km naar zottegem sjeezen, was zo al genoeg choco.
volgend jaar nog extra rondje pollare?
veel plezier met den afbraak.
-
langesmalle
- Mountainbiker
Post by langesmalle »
Aan alle 900 deelnemers die er vandaag bij waren, hartelijk bedankt.
De vele positieve reacties bij de aankomst, alsook hier op dit forum doen ons veel plezier.
Het laat ons bijna vergeten welke zware dagen we hebben gehad om alles in orde te brengen.
We hopen jullie volgend jaar massaal terug te mogen verwachten voor een rit/organisatie van hetzelfde kaliber.
De vele positieve reacties bij de aankomst, alsook hier op dit forum doen ons veel plezier.
Het laat ons bijna vergeten welke zware dagen we hebben gehad om alles in orde te brengen.
We hopen jullie volgend jaar massaal terug te mogen verwachten voor een rit/organisatie van hetzelfde kaliber.
Mensen bedankt voor de vele positieve reacties , daar doen we het voor. 
Als jullie content zijn, zijn wij het ook.
Als fervente mountainbikers proberen wij jullie het zo aangenaam mogelijk te maken, zodat jullie zich amuseren op den 11é november.
De leden van Mtb Aspelare bedanken alle deelnemers voor hun aanwezigheid op onze 18é "Dwars door de Denderstreek", ondanks de zware concurentie van andere tochten.

Als jullie content zijn, zijn wij het ook.
Als fervente mountainbikers proberen wij jullie het zo aangenaam mogelijk te maken, zodat jullie zich amuseren op den 11é november.
De leden van Mtb Aspelare bedanken alle deelnemers voor hun aanwezigheid op onze 18é "Dwars door de Denderstreek", ondanks de zware concurentie van andere tochten.
ah ja deswa bedankt voor de soep ze was lekker ondanks mijn verkeerde voorband keuze was het te doen om er te rijden
zoveel werk jullie erin gestoken hebben en als rijder zoveel kwaliteit gekregen
voor mijn part mochten jullie gerust een euro meer vragen hoor
tot vandaag vergeleek ik alle tochten met die van poperinge omdat het ook een goeie organisatie is maar sinds vandaag weet ik dat er nog beter bestaat
zoveel werk jullie erin gestoken hebben en als rijder zoveel kwaliteit gekregen
voor mijn part mochten jullie gerust een euro meer vragen hoor
tot vandaag vergeleek ik alle tochten met die van poperinge omdat het ook een goeie organisatie is maar sinds vandaag weet ik dat er nog beter bestaat