Zo 11/11/2012 Oostmalle :: 23ste Tornadoveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Heb vandaag den toer gereden. In de Lilse Bergen is alles nog goed berijdbaar ondanks de slechte weersomstandigheden van de laatste tijd. Buiten de Lilse Bergen liggen sommige stukken echt vettig en daarom is het te hopen dat het de komende uren niet teveel meer regent. Wat me ook is opgevallen dat den toer heel goed is afgepijld. Als de organisatie de hogedrukreinigers klaar zet en de vrouwkes een schepke meer in de wasmachines doen gaan we ons morgen wel amuseren.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Al maar goed dat ik hier nog snel kijk of ik stond verkeerd morgenvroeg.
We vertrekken hier met de fiets en rijden gewoon naar Oostmalle centrum. Dan komt de bevoorrading lekker laat (verleden jaar pas na 30km) en anders zit ze redelijk vroeg als we aan de Lilse Bergen inpikken.

Dit was de tocht verleden jaar.
http://connect.garmin.com/activity/127872731
TornadoS
Mountainbiker

Post by TornadoS »

gertjes wrote:Bokkespurters Vosselaar komen ook....
Kunnen wij onderweg al op de toer of best eerst inschrijven ?
doe maar wat voor u het gemakelijkste is
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

Sorry organisatie maar niet echt in orde € 3,00 betalen voor de inschrijving ok maar geef dan ook een perfecte TT helaas vandaag niet echt het geval, van Oostmalle recht naar de rode lus van de Lilse Bergen deze bijna compleet afgereden let bij de splitsing nog wat groen bij de bevoorrading slecht soep en drank banaan of ander fruiut was niet te bespeuren, na de bevoorrading een auto strada richting Oostmalle en dat was het, geen seingevers op plaatsen waar het echt wel aangewezen was, bijvoorbeeld wehelderzande, buiten de afspuitstand van de brandweer voor mij een dikke onvoldoende, sorry :( :(
fluppeke
Mountainbiker

Post by fluppeke »

:lol: prima toertocht,proficiat
1nadeel,altyd zijn er van die laagvliegers die de boel komen verstoren
DDTje
Mountainbiker

Post by DDTje »

Toffe VTT !! Bepijling dik in orde ! Goe gedaan Tornadospurters !
Post Reply