Zo 11/11/2012 Wervik :: De Raketmannen Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

plummestampers komen af met twee ook al is er een mtb tocht in onze buurgemeente Ichtegem, niet kunnen komen vorig jaar en na al die leuke commentaren dik beklaagd, hopelijk is het dit jaar even goed tot morgen
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Ook wij komen terug af. Is ieder jaar een prachtige organisatie! See you
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Deze morgen hier gestart voor één van mijn favoriete tochten, gekozen voor de 50 km en echt, na al die regen van de laatste dagen, geen enkele baggerstroog tegengekomen :bounce: :bounce: .
Wat wel opviel was dan enorm veel mensen kozen voor de kortste afstand.
De organisatie was dik in orde en kzou zeggen tot volgend jaar :wink: :wink: .

Grtzz

Pompierke
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

"geen enkele baggerstrook..."

de 63 gedaan, die extra lus was niet anders dan baggeren bijna. dan nog een boer die zn mais aan het afdoen was, konden niet door. door de meerdere traktoren. dan in het wiel mogen rijden van nen traktor en volgeladen kipper, tot we aan de baan weer verder konden.

Aan de fietsen te zien was het allezins duidelijk wie de 63 lus wel of niet gereden had.

voordeel aan baggeren : techniek/power training :)

voor de afspuitstand heb ik gepast, der stond 100 man aan te schuiven..
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Goeie tocht, de modder was duidelijk aanwezig maar viel toch mee (op de 50 km), ik had erger verwacht. Met de lage zon toch af en toe hard moeten kijken om de pijlen terug te vinden, maar nooit verkeerd gereden. Ik heb wel de bitterballen gemist op de tweede bevoorrading :lol:

Ook nog even bijna ruzie gehad met een fransman die het nodig vond om heel de rij in te halen van wachtenden bij de afspuit stand. Toen ik hem daarop wees (en dan nog eens moest vertalen ook), vond hem dat blijkbaar niet zo leuk.

En het licht van BBB die ik gewonnen heb met de tombola is duidelijk meer waard dan mijn inschrijvingsgeld, een tevreden mountainbiker hier dus.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

50km op de teller heen en terug naar wervik en wa misreden....
Ik koos voor de 35km wegens net af van een verkoudheid.
Het was toch nog afzien ,op de weg viel het mee maar van zodra je moet beginnen ploeteren dan ziet ge dat de conditie niet ok is...
Had het geluk Ann-Sophie duyck tegen te komen om samen het ritje af te werken.
Al een chance dat ze niet meer dan 2u mocht fietsen en vooral nie in 't rood gaan, wat ik wel mocht
:lol:

organisatie alweer OK parcours vond ik minder 2de deel in Frankrijk maakten gelukkig de laatste km's weer goe.
tot volgend jaar Wervik!!
Ansfie
Mountainbiker

Post by Ansfie »

Sophie17 wrote:50km op de teller heen en terug naar wervik en wa misreden....
Ik koos voor de 35km wegens net af van een verkoudheid.
Het was toch nog afzien ,op de weg viel het mee maar van zodra je moet beginnen ploeteren dan ziet ge dat de conditie niet ok is...
Had het geluk Ann-Sophie duyck tegen te komen om samen het ritje af te werken.
Al een chance dat ze niet meer dan 2u mocht fietsen en vooral nie in 't rood gaan, wat ik wel mocht
:lol:

organisatie alweer OK parcours vond ik minder 2de deel in Frankrijk maakten gelukkig de laatste km's weer goe.
tot volgend jaar Wervik!!

Thaha! Ja ik heb een zeeeeer strenge trainer! :wink:

Ik sluit me aan bij Sophie wat het parcours betreft, het mooiste gedeelte lag in Frankrijk. Meer van dat dus aub (zoals de vorige edities).
Maar toch zeker merci aan de organisatie voor de goed georganiseerde tocht!
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Wervik, voor minder dan de grote afstand mogen we niet gaan anders lacht mijne overbuur mij morgen uit... :-D
Vertrokken voor de 65 en toen duidelijk werd welke richting deze uit ging mij aan het ergste verwacht :-? maar wonder bij wonder was alles te rijden, nergens voet moeten zetten, hoogstens eens doorstoempen =D>
Vuil ja, wat had je verwacht..? maar perfekt te doen. De eerste bevoorrading moet ik gemist hebben :-? en ergens in deze omstreken mijn reserve binnenband geschonken aan een onfotuinlijke wandelaar uit Woesten met fiets aan de hand, 'k hoop dat u de tocht probleemloos kon afmaken!
Doortocht door het café was super! =D>
Het deel richting Frankrijk lag zoals de voorbije jaren een stuk harder en dus iets sneller af te werken, al was het er erg druk door het samen komen van de verschillende afstanden.
Genoten van een bijzonder geslaagde tocht en bij thuiskomst genoten van een prachtige reportage op Canvas over Filip Meirhaeghe, hehe... stond die niet anderhalf uur geleden naast mij? 8)
Raketmannen, 't was in orde! =D>
Senhae
Mountainbiker

Post by Senhae »

Deze voormiddag de 50 km gereden. ik heb verleden jaar 2011 deze VTT gereden. Ik vond het parcours toen veel beter. De eerste 20 km van 2012 was een rondje rond Wervik waar veel draaien en keren in de talrijke wijken op zoek naar de weinig opvallende pijltjes. Het 2de gedeelde was veel beter.
De organisatie was anderzijds goed, goede bevoorrading met mooie bediening.
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

Parcour was goe, bepijling was goe, bevoorrading was perfect & de passage door het café was top :lol:
Post Reply