verleden jaar modderig ???? t'was bijna 20 gr parcour was kurk droogDosha wrote:Meestal wat modderig (vorig jaar toch), maar mooi ritje met redelijk wat singletracks en pittige klimmetjes.
het jaar daarvoren was zeer nat da wel oké
see you
grtz
verleden jaar modderig ???? t'was bijna 20 gr parcour was kurk droogDosha wrote:Meestal wat modderig (vorig jaar toch), maar mooi ritje met redelijk wat singletracks en pittige klimmetjes.
Post by wim vanderzanden »
Post by Speedy Pinegel »
Hier ligt de fout zeker niet bij deze organisatie maar zoals meestal bij de idiote wetgeving in dit belgenlandje.wim vanderzanden wrote:Ja ik snap da ook niet. Normaal moeten zulke dingen toch aangevraagd worden bij de gemeente. Deze zouden dan toch kunnen meedelen dat er andere activiteiten op het zelfde parcours te doen zijn. En de toestemming weigeren aan de ene organisatie. En de ene activiteit een week later laten doorgang. Maar ja de tocht was voor de rest wel dik in orde moet ik zeggen. Nen dikke proficiat aan de MTB crossers
Post by Thomas Van Gorp »
Post by wim vanderzanden »
Wist ik niet ik dacht dat alle vereniging of organisaties een aanvraag moesten doorgeven. Lang leven de Belgische wetten zekerGPSteven wrote: Hier ligt de fout zeker niet bij deze organisatie maar zoals meestal bij de idiote wetgeving in dit belgenlandje.
Alleen fietstochten moeten aanvragen indienen en niet alleen aan de gemeenten, ook aan natuur & bos etc, daar ben je minstens 6 maand op voorhand mee bezig, maar wandelverenigingen moeten helemaal geen aanvragen indienen en mogen ook overal door en hebben geen beperkingen zoals fietsclubs. Begrijpe wie begrijpen kan.
Was wel zoals gewoonlijk mooie tocht en volgend jaar zeker weer van de partij.