Gieke gaat zeker weer aan den break zijn, en Sjarel waarschijnlijk ook
Zo 11/11/2012 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Deze keer ga'k u is proberen ni strijk te negeren hé ... "roepen" is dus de boodschapphille wrote:ZoeNK UITERAARD present, uiteraard weer ZONDER de voorzitter![]()
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
ook present maar t'zal schuiven worden vrees ik want het beste van mijn bandjes is eraf , dringend toe aan een nieuw setje
is dan wel weer goed voor mijn stuurkunsten te oefenen
tot seffens
is dan wel weer goed voor mijn stuurkunsten te oefenen
tot seffens
- cateye
- Mountainbiker
MTBOverijse was ook van de partij, het nabije Ottenburg dit jaar laten links liggen om naar een echte mtb-club toertocht te gaan en eens iets anders te beleven
65km gedaan, een afwisselend en toch zwaar parcours, een pak singletracks in de buurt van n.o.heembeek, ze hebben alles eruit gehaald en veel moeite gedaan om leuke paden te zoeken en bv de singletracks op te kuisen
-perfekte organisatie met een pak medewerkers
-luxe en propere douches
-bewaakte fietsstand
-begeleide parkingplaatsen
en nog bijna vergeten, een afspuitstand om U tegen te zeggen, ik dacht 10 darmen !
Tot nog eens, Ivan
65km gedaan, een afwisselend en toch zwaar parcours, een pak singletracks in de buurt van n.o.heembeek, ze hebben alles eruit gehaald en veel moeite gedaan om leuke paden te zoeken en bv de singletracks op te kuisen
-perfekte organisatie met een pak medewerkers
-luxe en propere douches
-bewaakte fietsstand
-begeleide parkingplaatsen
en nog bijna vergeten, een afspuitstand om U tegen te zeggen, ik dacht 10 darmen !
Tot nog eens, Ivan
Last edited by cateye on Mon 12 Nov 2012 09:44, edited 3 times in total.