Za 10/11/2012 Stal / Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GertVanbockryck
Mountainbiker

Post by GertVanbockryck »

GPS : Garmin Edge 705 verloren :( :(

Omdat ik voormiddag andere verplichtingen had, ben ik niet in Stal kunnen vertrekken. Namiddag heb ik in de bossen van Koersels Kapelleke een klein gedeelte van de toertocht gereden. Ik heb even een klapke gedaan met iemand van de organisatie die de peiltjes aan het opruimen was. Ik denk dat even daarna mij GSP van mijn fiets is gerammeld.
Moest iemand hem gevonden hebben ... Ik zal de vinder dankbaar zijn.

Reactie : gert.vanbockryck@telenet.be
Last edited by GertVanbockryck on Sat 10 Nov 2012 18:56, edited 4 times in total.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Ook terug van een supergeslaagde tocht hier in beringen,was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam rijden en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn,dit was af!!!
Gekozen voor de 47km en dit was ook genoeg voor mij aangezien de conditie nog niet is wat ze moet zijn...Zeer mooi parcour en nog redelijk droog,had het erger verwacht,bevoorrading was dik in orde en ook een dikke merci aan de seingevers die overal aan de drukke overgangen stonden!!!
Heb ook al de eerste foto's teruggevonden van vandaag die zijn te bezichtigen op http://www.rolly-pics.be/ ,normaal gezien één van de betere fotografen op de Belgische motorcross-wedstrijden maar vandaag dus hier eens naast het mtb Parcours!
Bedankt aan ieder voor de geslaagde dag! =D> =D> =D>
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

=D> =D> =D>

Meer woorden zijn hier niet nodig.

80km gedaan alles op en af geraakt.SUPER!!!
saiko
Test team

Post by saiko »

go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Was ni van plan om den tweede terril te doen maar kon hem toch ni links laten liggen. Voor mij eerste keer dat ik zo technisch moest rijden. Heb mezelf verbaasd!

Echt wel goei organisatie ( super afpijling, hulp bij oversteken,... ) maar vooral : boke me choco, me like =P~
need for speed
Mountainbiker

hy

Post by need for speed »

alles was super het weer de boterhammen
tot de volgende
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Inderdaad, prachtige organisatie; ben ook niet de meest technisch onderlegde MTB'er; overal vlot omhoog gereden maar na een botsing tegen een boom in de afdaling zat de schrik erin en heb ik ook stukken te voet afgedaald van de terril....maar dat deed de meerderheid... :oops:
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

mazdalover323 wrote:voila ook terug thuis
Was zalig parcourke twas bijna een veld rit zoveel recht stukken
dis singletracks vond ik de max zalig gewoon.
De teriils op gereden maar bij het begin onderuit gegaan en men stuur in men ribben gehad.
heb ze toch uitgereden en gestapt
De laatste afdaling daarvoor heb ik gepast en ben rechtstreeks door gereden naar de start.
Maar al bij al heel lekker parcourke en ben dan nog niet zo ervaren als de meeste maar je moet wel kl.ten hebben om die op te rijden en vooral sommige afdalinge.
In het bos waren er 2 waar ik voor ben afgestapt daar stond zelfs eentje van security precies .
Ook wat gezegd mag worden heel goeie afspuitstand kan ni overal gezegd worden
Aangezien ik men fiets in de wagen moet zetten is dit een plus punt om volgend jar zeker terug te komen
neenee,het was niemand van de security die in het bos stond..
ik stond daar: ),was na de toertocht even gaan kijken het is daar in "mn achtertuin" en er viel wel wat tezien hehe. grtz
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

GARMIN GPS 305 verloren....!

Enkele km's voor de bevoorrading op de 47km toer is het ding van mijn fietsstuur gevlogen op een 'hobbelig stuk'.
Heb mijn gegevens achtergelaten bij de organisatie.
De eerlijke vinder mag me een bericht sturen via dit forum en zijn beloning opeisen!

Was de eerste keer dat ik hier kwam en zeker niet de laatste!
Was tevens blij verrast door het parcours en de organisatie. Gewoon super! =D>
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

denk dat alles reeds gezegd is. Reeds zovele jaren garant voor een super TT en het lijkt elk jaar beter te worden. In dit parcour zit alles wat je als mountainbiker maar kunt verwachten, dit aangevuld met een prima afpijling, dito gevaarsborden, oversteekhulp...Verder 2 buffetten, en ja de boterhammekes met choco hebben gesmaakt :wink: Er is met andere woorden heel veel tijd gestoken in de opbouw van dit parcour en de randvoorzienigheden. Super TT en organisatie..proficiat aan de inrichters =D> =D> =D> de 8 euro zijn dik verdiend!
Post Reply