Zo 11/11/2012 Huizingen :: 5de Wcup Classic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mebike
Mountainbiker

Post by Mebike »

Ik zal present zijn, voor een van de mooiste tourtochten in de streek.
Meestal goed georganiseerd en tour goed uitgewerkt door de paroursbouwers.
Zit de klim door het bos van het provinciaal domein opnieuw in het parours?
De klim werd al eens de mini Mont Ventoux genoemd op het forum.
Tot zondag! :bounce:
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

Vorig jaar hier voor de eerste maal deelgenomen. Prachtige mtb-tocht =D> . Toen wel in kurkdroge nazomerse condities. Dit jaar zal het helaas niet zo zijn.

Ik kom uit de Meetjeslandse polder en hier is het al baggeren wat de klok slaat. Krijgen we zaterdag een eerlijke update over de berijdbaarheid van het parcours Fugitif, ik vermoed dat het alleszins beter is dan bij ons gezien de hellingsgraad en vele hm's ?
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Mebike wrote:Ik zal present zijn, voor een van de mooiste tourtochten in de streek.
Meestal goed georganiseerd en tour goed uitgewerkt door de paroursbouwers.
Zit de klim door het bos van het provinciaal domein opnieuw in het parours?
De klim werd al eens de mini Mont Ventoux genoemd op het forum.
Tot zondag! :bounce:
Jaja, de startbeklimming van de mini Mont Ventoux zit er inderdaad weer in.
Een leuke opwarming :wink:
Heb deze trouwens vandaag uitgepijld en hij ligt er voortreffelijk bij =D>
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Feel Lucky Punk wrote:Vorig jaar hier voor de eerste maal deelgenomen. Prachtige mtb-tocht =D> . Toen wel in kurkdroge nazomerse condities. Dit jaar zal het helaas niet zo zijn.

Ik kom uit de Meetjeslandse polder en hier is het al baggeren wat de klok slaat. Krijgen we zaterdag een eerlijke update over de berijdbaarheid van het parcours Fugitif, ik vermoed dat het alleszins beter is dan bij ons gezien de hellingsgraad en vele hm's ?
Momenteel (vandaag) ligt het parcours er goed bij, het zal van de hoeveelheid regen van morgen afhangen of dit zo blijft of niet. Volgens de voorspellingen zou de hoeveelheid regen meevallen [-o< [-o<

Morgenavond zullen we meer weten en dit ook laten weten via het forum.
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

Alvast bij voorbaat bedankt voor je update Fugitif ! We komen zeker af voor de 900 of 1300 hm's :-)

Vorig jaar was er de extra lus van 15 km aan de bevoorrading in het bos.
Is deze lus zondag opnieuw het verschil tussen de 53 en 65 km (een beetje ingekort) ? Maw loopt de 53 km en de 65 km gelijk tot aan de bevoorrading in het bos ? Mijn bikebuddy en ik raken het niets eens over de afstand :wink: #-o
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Feel Lucky Punk wrote:Alvast bij voorbaat bedankt voor je update Fugitif ! We komen zeker af voor de 900 of 1300 hm's :-)

Vorig jaar was er de extra lus van 15 km aan de bevoorrading in het bos.
Is deze lus zondag opnieuw het verschil tussen de 53 en 65 km (een beetje ingekort) ? Maw loopt de 53 km en de 65 km gelijk tot aan de bevoorrading in het bos ? Mijn bikebuddy en ik raken het niets eens over de afstand :wink: #-o
Het verschil tss de 53 en 65km zit dit jaar niet in één lus maar in verschillende kleinere lussen. Aan de inschrijving gaat een groot plan hangen waar je de verschillende lussen op ziet staan. Aan elke bevoorrading zal ook een plan gehangen worden. Dus je kan eventueel tijdens de tocht nog uw afstand wijzigen.
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

madrista666 wrote:
Pirgy wrote:
@Madrista666, voor de nieuwe PRIVE single-tracks zal je de 50 of 65km moeten doen denk ik.

Echt geen mogelijkheid om dit stukje mee te pakken? Dan ergens op 40km ofzo uit te komen?
Madrista666, de nieuwe privé single-tracks ligt echt niet in de buurt van het 25 of 35 km parcours. Je moet maar eens in de tent op het groot plan kijken dat er zal hangen . De nieuwe single-tracks liggen volledig rechts beneden op de kaart (in het bos ). Je kan dan zelf beslissen :-k
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

morgen aanwezig voor de 53 km (of zelfs de 65 km) , we zien nog wel
s-works 81
Mountainbiker

Post by s-works 81 »

Graag tegen vanavond een update van het parcours of ik een ander achterbandje moet monteren of nie,is het te doen met RaRa's?
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

s-works 81 wrote:Graag tegen vanavond een update van het parcours of ik een ander achterbandje moet monteren of nie,is het te doen met RaRa's?
gisteren in redelijk wat vettigheid rondgebold in Affligem en dat was voldoende voor mij! (wel 29'er)
Post Reply