Zo 11/11/2012 Ottenburg :: Kastanjetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gerrit C
Mountainbiker

Post by Gerrit C »

Geen bewaakte fietsparking? Kwestie van achteraf zonder zorgen ne Leffe te kunnen drinken...
s-works 81
Mountainbiker

Post by s-works 81 »

Is het parcours te doen met RaRa's of zal ik andere bandjes moeten monteren?
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

je weet precies niet te kiezen tussen deze en Dworp?
:-)
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

SVK Oud-Heverlee komt af rechtstreeks met de bike. We komen onderweg op het parcours en schrijven in als we de start passeren.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Ik kom met de bike van Kortenberg. Eerst naar start (+/-9u) dan de toer en nog terug naar huis. T'zal pittig zijn.
s-works 81
Mountainbiker

Post by s-works 81 »

el gordo wrote:je weet precies niet te kiezen tussen deze en Dworp?
Neen,ik weet het nog steeds nie,ik zal er nogeens een nachtje over slapen :wink:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

s-works 81 wrote:
el gordo wrote:je weet precies niet te kiezen tussen deze en Dworp?
Neen,ik weet het nog steeds nie,ik zal er nogeens een nachtje over slapen :wink:
kom dan naar Humbeek
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

LuckyIron wrote:verslag + filmpje van vorig jaar : http://users.skynet.be/ivandh/ottenburg2011.htm

Dikke aanrader !!!

=D> =D>
Mooi filmke !!!!, Goed gedaan van die mannen van Overijse :)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ook geweest hier, amai wat was me dat op km30 op de Drève de Laurensart? Ineens mochten we niet meer verder omdat ze in dat stuk bos waar we langs moesten aan het jagen waren. Tja, daar staat ge dan. :(
Gelukkig heeft een biker van MTB Overijse ons dan wat op sleep genomen en ons via enkele mooie stukken op weg geholpen naar de juiste richting.
50 km zijn dus in mineur geëindigd op 40km.
Ondanks de modder die er wel duidelijk was blijft deze tocht een klassieker in de streek. =D>
Heb genoten van de mooie maar niet al te zware klimmetjes, perfecte bevoorrading en de Leffe nadien heeft gesmaakt.

http://www.endomondo.com/workouts/vPGMjs5KibM
WS
Mountainbiker

Post by WS »

=D> Dikke proficiat aan de organisatie!!! Zelden zo veel seingevers gezien, die je zelfs vriendelijk goeiemorgen wensen. Hier kunnen de andere toertochten in de omgeving heel wat van bijleren!! Ik vond het vorig jaar al een prachtig parcours, en ook dit jaar was er heel creatief omgesprongen met trajecten die door andere tt's steeds op dezelfde clichémanier aangepakt worden.
Het parcours was lekker vettig maar nog te doen, alleen het allereerste klimmetje ging maar nipt. Leuk ook om de bloso-trapjes-afdaling in de Langeheidestraat nu eens in omgekeerde richting te doen. Geweldig ook de gratis jenever in de laatste km.

Dus: absoluut mijn favoriete toertocht! Volgend jaar mèt een smakelijke hamburger achteraf?
Post Reply