Za 10/11/2012 Stal / Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Ghost-biker wrote:
De Wreter wrote:Zorg dat je tractie hebt ! Ooit 'ns gestart met Rocket Ron, van miserie in de graskanten gaan rijden met als gevolg tak in derrie en gedaan met rijden.
Nog nooit peoblemen gehad met rocket ron, heb hier vorig jaar zelfs met race king's gereden zonder enig probleem.
Tja, ik heb het dan ook over een natte en modderige editie :wink: Herinner me nog dat we bij Koersel Kappelleke bij een put kwamen en mijne bikemaat toen erdoor wou rijden met als gevolg dat 'm helemaal omlag :-D
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

De soep is klaar mannen en 't weer moet meevallen, deze nacht een beetje regen en morgen voormiddag overwegend droog.
Wij zijn er klaar voor, tot morgen.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Normaal morgen paraat voor de 86 km. Alleé zelfs straks! :)
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

voila sé, de eerste zijn al vertrokken om te verkennen.
Gisteren lag het parcour er nog heel mooi bij en aangezien het niet geregend heeft kan het alleen maar beter zijn.
zo te zien op buienradar mogen we voormiddag nog geen regen verwachten :-D :-D :-D
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Is dat maar tot 10u30 ??? Op ne zaterdag ; wat is da voor bullshit :evil:
Ik dacht juist te vertrekken :-?
lachouff77
Mountainbiker

Post by lachouff77 »

Prachtige tocht , dacht efkes dat ik op het wk zat daar in diê zandbak :lol:
Veel werk aan lint en pijlen maar zeker de moeite =D>
voor mij de eerst keer de mijnteril echt top , nu begrijp ik ook waarom alle afstanden er niet over gaan :wink:
proficiat aan de organisatie heb me deze vm goe geamuseerd , zeker voor herhaling vatbaar. =D> =D>

Tot volgend jaar,
Mtb Okselaar.
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Sjieke tocht, heb mij aan de 47km gehouden dus kon wat rapper riijden, dank aan Thierry om erbij te blijven. Organisatorisch NIKS op aan te merken, bepijling super, bevoorrading in orde, en zeker te vermelden de vele lolliepoppers die zorgden dat we overal konden doorrijden. Qua veiligheid een schoolvoorbeeld =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

1 Minpuntje, maar daar kon de organisatie niks aan doen, die verschrikkelijke wegomlegging om to aan het vertrek te komen met de auto....zal wel erg lastig zijn voor de mensen die daar wonen
Ellen1986
Mountainbiker

Post by Ellen1986 »

Vroeg vertrokken en voor de 86km gekozen. Parcour lag er goed bij tot in Leopoldsburg, daar was het hier en daar wat vettig, schone schuiver gemaakt, ik waande me opeens in een schoonheidsalon voor een modderbadje ;-)
Daar de concentratie tegen het einde wat minderde ben ik enkel de eerste terril opgereden en voor de 2de wijselijk gepast, volgend jaar geen excuus meer! Dikke pluim voor de organisatie! Hier komen we zeker terug!

Mtb lady
x
Last edited by Ellen1986 on Sat 10 Nov 2012 16:21, edited 2 times in total.
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

eric66 wrote:1 Minpuntje, maar daar kon de organisatie niks aan doen, die verschrikkelijke wegomlegging om to aan het vertrek te komen met de auto....zal wel erg lastig zijn voor de mensen die daar wonen
Idd; heeft me meer dan een kwartier extra gekost, moet ergens een bordje gemist hebben en volledig verkeerd gereden... gevolg vertrek met de 4umbikers gemist #-o

Voor de rest een prachtige tocht; ben voor de 86 km; uiteindelijk 79,8 op de teller. Eerste bevoorrading viel wat wat vroeg (23km) maar was dik inorde =D>
Bewegwijzering was inderdaad een echt schoolvoorbeeld en nog een dikke mercie aan de dames en heren die het ons bij de drukke wegen overlieten =D> =D> . Stuk op de terril was ook prachtig.
Mij zien jullie volgend jaar zeker terug!!!!
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Hier ook komen bollen.

De 2 bevoorradingen hadden van mij ook wat later mogen komen, maar waren wel uitgebreid.

Afpijling en seingevers dik in orde.

Uiteindelijk met 76km binnen gekomen. Dacht toch nergens verkeerd gereden te zijn, juist 1 beklimming van de terril links laten liggen (100m).
Post Reply