Zo 11/11/2012 Wervik :: De Raketmannen Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

ja, kben ook ne keer curieus naar wa meer details over het parcours.... :lol:
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

mijn excuses dames en heren, maar ik was niet mee op verkenning.
dus kan ik echt geen duidelijkheid geven over de richting en staat van het parcour.
MAAR ik ga morgen wel eens mn oor opsteken en wat info vragen.
en dat post ik dat morgen ASAP!!
beloofd :-D
Grusmul
Mountainbiker

Post by Grusmul »

Wie niet wil ploeteren blijft best thuis.
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

't Ziet er idd. naar uit dat 't er wel eens best vettig bij zal liggen. Vandaag quasi de ganse dag tot 60% kans op neerslag.

Morgen zal 't - met wat geluk - niet regenen.
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Staat van parcours ?????
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

net terug van bepijling en op enkele zones na vooral op de grote afstand is alles goed berijdbaar.
de regen en de tractorbanden van de boeren hebben natuurlijk het extra vettig en technisch gemaakt.
er is 1 zone geschrapt en omgeleid wegens te zwaar.

int totaal zijn er 55 onverharde zones op 63 km.
op de 48 km hebben we er 47 en op de 35 km 32.

we starten aan de oosthove om via de leie en de rapetbeek in laag vlaanderen te komen. van daaruit gaan we langs een mix van verharde en onverharde wegels richting rondpunt om naar geluwe te gaan. direct na het rondpunt duiken we echter een zware strook in richting hoeve ter kouter. na die strook is de splitsing van de 63km. deze afstand maakt een lus naar kruiseke toe, waar er mooie technische stroken in de schiethoek en de hoge bossen klaarliggen. na de lus komt alles weer samen aan hoeve ter kouter. waar we nu aan het tweede deel rond wervik beginnen. vie bekende en onbekende baantjes gaan we terug richting leie waar men de brug oversteekt om in het franse comines te geraken. daar gaan we zon snel mogelijk richting la montagne in wervik sud. daar neemt de 35 afscheid om recht naar oosthove terug te keren. de 48 en de 63 maakt nog een lus richting bousbecque.
waar nog enkele mooie, uitstekend liggende singles moeten bereden worden. daarna gaan we terug richting wervik sud. om daar terug de brug over de leie te nemen om in wervik te komen. om dan aan te komen in oosthove en nog ne te genieten van een natje en een droogje aan democratische prijzen. en mss nog een mooie prijs uit de tombola te ontvangen.

hopelijk allemaal tot zondag :bounce:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Fuck off staat van het parkoer , morgen zijn de erika's baaikers present !
Anders van in de zetel liggen vervetten we :P :P
woeslie
Mountainbiker

aanwezig

Post by woeslie »

Inderdaad, staat van parcours ??
We wonen nu eenmaal in ons Belgenland en daar regent het af en toe behoorlijk. Als we ons hierdoor laten afschrikken moeten we de helft van de winter en andere seizoenen thuis blijven !

Tot morgen dus an allen !?
bullsmbker
Mountainbiker

Post by bullsmbker »

Hoy.morgen aanwezig voor de 65km. We zien het helemaal zitten.er is al gerschillende keren gevraagd naar de hoogtemeters. Maar er is nog geen antwoord gekomen of is het niet geweten.t . :roll: twas maar ter informatie,of ik epo moet nemen of nie :lol: allee tot morgen.
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

geen bergen in de streek enkel een heuvel. dus veel hoogtemeters moet men niet verwachten. maar wel veel FUN!! :bounce:
Post Reply