Zo 04/11/2012 Middelkerke :: 13de Chouffetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

mbc mc chouffe bedanken de 1429 deelnemers die gisteren hebben deel genomen aan de 13 de chouffetocht =D> =D>

Wij als club zijn zeer tevreden over de opkomst ondanks de slechte weer voorspelling de avond voordien #-o

Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad :roll:

Deze week zal je reeds enkele foto bestanden kunnen bekijken op onze site www.choufkes.be .

Straks gaan afpijlen en bij deze kan ik nu voor 85 % de datum bekend maken voor 2013 het zal hoogstwaarschijnlijk 10 november worden...
wildebeest
Mountainbiker

Post by wildebeest »

Ik heb me alvast geamuseerd, op organisatie niks aan te merken! Ik vind de tocht ook beter in deze volgorde, de stukken die de rit speciaal maken laatst
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

enkele foto's van de 13 de chouffetocht zijn te bekijken op volgende link..

http://www.choufkes.be/mbc/fotoboek/13% ... /index.htm

:roll: :wink:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Gisteren de hele dag in de zaal geholpen, Enkel blije gezichten gezien . =D> ondanks de pech, pijn,kou,... =D> =D> =D> aan de deelnemers . Ik hoorde nog niks over de fiets gps en handschoen , er werd wel een BH gevonden, een tomtom gps ( met thuisadres op dus deze zal wel ter plaatse geraken ). @plumestamper =D> ook al kon je zelf nie rijden toch chauffeur voor t jong geweld =D> @mcred , je kan altijd op zondagvoormiddag uw bike aanhaken aan de chouffetrein die iedere zondag vertrekt aan de branding om 9.00 u , je bent altijd welkom om eens mee te rijden .
De grootste :P smile kwam uit Koksijde , want hij kon de mooie Thomson mountainbike meenemen naar huis .
=D>
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

frawiwi wrote:Gisteren de hele dag in de zaal geholpen, Enkel blije gezichten gezien . =D> ondanks de pech, pijn,kou,... =D> =D> =D> aan de deelnemers . Ik hoorde nog niks over de fiets gps en handschoen , er werd wel een BH gevonden, een tomtom gps ( met thuisadres op dus deze zal wel ter plaatse geraken ). @plumestamper =D> ook al kon je zelf nie rijden toch chauffeur voor t jong geweld =D> @mcred , je kan altijd op zondagvoormiddag uw bike aanhaken aan de chouffetrein die iedere zondag vertrekt aan de branding om 9.00 u , je bent altijd welkom om eens mee te rijden .
De grootste :P smile kwam uit Koksijde , want hij kon de mooie Thomson mountainbike meenemen naar huis .
=D>
Een BH??? Mjah... sommigen konden wel een beetje opwarming gebruiken zeker :-D
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ondanks het gure weer toch blij deze weer gereden te hebben.
Vertrokken met fietske vanuit verblijf in Oostende om rond 9u. de echte start te nemen. Crossparcours was leuke opener, stuk langs kanaal viel beter mee dan gedacht. Zaten even verder toch enkele verzopen stukken in, maar konden nog net blijven rijden. Net na de 1ste bv. begon het te druppelen, maar met het mooiste nog voor de boeg (de duinen) bleven we doorgaan.
Het strand was nog knap lastig (wind in 't gat ???), en het laatste lusje van de 50 was er mss. wat teveel aan. Afspuit prima, niet te lang moeten wachten. Vrouwke zat al in de zaal met droge kleren. Douche was redelijk fris, hotdog zééér lekker en de chouffe smaakte.
Hou datum voor volgend jaar in het oog, als het herfstvakantie is maak ik er weer een weekendje van :bounce:
Bjorn666
Mountainbiker

Post by Bjorn666 »

Had het crossparcours liever wat later in de tocht gehad, nogal zwaar om te starten, anders hele leuke tocht vooral het laatste stuk tussen de kazerne en het strand =D>
GUUK
Mountainbiker

Post by GUUK »

Ik en mijn zoon kunnen ons alleen maar aansluiten bij de positieve commentaren.
De Chouffe heeft gesmaakt :wink:
Tot volgend jaar !
annh
Mountainbiker

Post by annh »

ziet er allemaal super uit.
Iemand die deze rit op gps formaat wil delen?

thankx
annh
Mountainbiker

Post by annh »

ziet er allemaal super uit.
Iemand die deze rit op gps formaat wil delen?

thankx
Post Reply