11/02/12: Limburgse MTB Duatlon Heusden-Zolder

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
gerbrie
Mountainbiker

11/02/12: Limburgse MTB Duatlon Heusden-Zolder

Post by gerbrie »

Met trots kondigen we de jubileumeditie van onze Limburgse Mountainbike Duatlon aan: voor de 20ste maal reeds staan de Bolderbergse bossen decor voor onze Limburgse Mountainbike Duatlon !

Na negentien succesvolle edities is onze duatlon uitgegroeid tot een klassieker waar atleten en toeschouwers ieder jaar opnieuw naar uitkijken.

2,8 km lopen, 25 km mountainbiken en opnieuw 2,8 km lopen, individueel of per duo: dit alles op een prachtig maar selectief parcours.

We garanderen een prima sfeer en een mooie prijzentafel: redenen genoeg om (opnieuw) af te zakken naar Heusden-Zolder...

Alle info op http://www.tthz.be/
sennevh
Mountainbiker

Post by sennevh »

Ik doe mee!
2FAST4U2
Mountainbiker

Post by 2FAST4U2 »

Ik heb wat foto's gemaakt in Bolderberg, wie een foto zonder © wil hebben kan deze gratis bekomen door me een mailtje te sturen met de betreffende foto.

https://picasaweb.google.com/1164207520 ... directlink
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Een knappe organisatie naar mijn hart:

- laag inschrijvingsgeld
- mooie prijzen
- Perfecte organisatie
- super parcour, het nieuwe technische stukje was zeker een verbetering.
- Goede accomodatie.
- Prijsuitreiking op tijd.

Zeker de verplaatsing uit West-Vlaanderen waard.

Groeten,

Niki
sennevh
Mountainbiker

Post by sennevh »

ik doe voor het 2e jaar mee en een heleboel duathlons als duo. deze steekt er echt bovenuit.

redelijke inschrijvingsprijs, zeer professionele tijdsregistratie, zwaar en knap parcours.
=D> =D> =D>
enige minpuntje waren de toeschouwers/omwonenden. een paar gevaarlijke auto's gewoon over het parcours en een mevrouw met hond die voor de uitgang van de wisselzone stond rond te draaien...
Trekkie Mork
Mountainbiker

Post by Trekkie Mork »

Datum voor 2013 ?
susuki
Mountainbiker

Re: 11/02/12: Limburgse MTB Duatlon Heusden-Zolder

Post by susuki »

met link naar site waar geen info opstaat zijt ge ook niks zelle :P
gerbrie wrote:Met trots kondigen we de jubileumeditie van onze Limburgse Mountainbike Duatlon aan: voor de 20ste maal reeds staan de Bolderbergse bossen decor voor onze Limburgse Mountainbike Duatlon !

Na negentien succesvolle edities is onze duatlon uitgegroeid tot een klassieker waar atleten en toeschouwers ieder jaar opnieuw naar uitkijken.

2,8 km lopen, 25 km mountainbiken en opnieuw 2,8 km lopen, individueel of per duo: dit alles op een prachtig maar selectief parcours.

We garanderen een prima sfeer en een mooie prijzentafel: redenen genoeg om (opnieuw) af te zakken naar Heusden-Zolder...

Alle info op http://www.tthz.be/
steels
Mountainbiker

Post by steels »

23 februari is alles te doen daar
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Oei, dat is jammer.
Dat zal voor mij waarschijnlijk samenvallen met de start van het wielerseizoen. :evil:
Post Reply