Mannen wat da weer aan gaat zitten we nog goed. Vrijdag sowieso droog en zaterdag pas regen in de namiddag boven Limburg, Da kan je zelfs zien op de kaarten van Frank Deboosere.
Dus da wordt een mooie dag om die rit te rijden.
Za 10/11/2012 Stal / Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
- Jakke
- Mountainbiker
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Het weer ziet er toch niet rooskleurig uit voor morgen.
Regen vanaf deze nacht.
Hopelijk kan het parcour het wat trekken!
Regen vanaf deze nacht.
Hopelijk kan het parcour het wat trekken!
Als de buienradar klopt, dan zou het best mee kunnen vallen. Ik ben in ieder geval optimistisch
en zit morgen om kwart voor zeven in de auto.
Ik ga als eerste fotolokatie naar een zandvlakte waar jullie na één/anderhalf uur langs komen. Even afwachten wat ik daar aantref, maar hoogstwaarschijnlijk blijf ik daar tot ongeveer half twaalf waarna ik doorga naar de speeltuin
, oftewel de tweede mijnterril.
Het is wel praktisch om even te onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent (fotografe met roze jas, geel hesje, grote camera, makkelijk te herkennen), dat zoekt maandag een stuk sneller!
Veel plezier morgen en tot ziens!
Groetjes,
Connie
Ik ga als eerste fotolokatie naar een zandvlakte waar jullie na één/anderhalf uur langs komen. Even afwachten wat ik daar aantref, maar hoogstwaarschijnlijk blijf ik daar tot ongeveer half twaalf waarna ik doorga naar de speeltuin
Het is wel praktisch om even te onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent (fotografe met roze jas, geel hesje, grote camera, makkelijk te herkennen), dat zoekt maandag een stuk sneller!
Veel plezier morgen en tot ziens!
Groetjes,
Connie