Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
marco di lungo
Mountainbiker

Post by marco di lungo »

Ik kan met de hand op het hart zeggen dat onze Trek 6300 né zeeer degelijke Mtb is.Alles er op en eraan.Wat natuurlijk niet wil zeggen dat velen thuis né nog betere bike hebben,en deze graag meebrengen.Iedereen is daar vrij in...... :-D :-D :-D :-D

De coaching goed doen is voor mij makkelijker dan ze slecht doen,dus is het voor mij simpel.Bedankt Corleone voor de pluim... :-D :-D
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Deze nacht thuisgekomen van Baquet Center in Mojacar en ze hebben daar ook gestoefd op de begeleider Marc. =D> =D>
Morgen gaan we onze 2-weekse reis naar Turkije boeken en als het zo goed georganiseerd is als in Mojacar, zie ik het volledig zitten.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

vivkemobiel wrote:Deze nacht thuisgekomen van Baquet Center in Mojacar en ze hebben daar ook gestoefd op de begeleider Marc. =D> =D>
Morgen gaan we onze 2-weekse reis naar Turkije boeken en als het zo goed georganiseerd is als in Mojacar, zie ik het volledig zitten.
In Mei toevallig?
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Corleone wrote:
vivkemobiel wrote:Deze nacht thuisgekomen van Baquet Center in Mojacar en ze hebben daar ook gestoefd op de begeleider Marc. =D> =D>
In Mei toevallig?
zal laatste week februari tot 10 maart worden; trainen voor de BeMC !!!
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Voilà, boeking doorgegeven;
we zullen er dus zijn van 24 februari tot 10 maart.

Laat de singletracks maar komen; we kijken er echt naar uit.
Den Bom
Mountainbiker

Post by Den Bom »

Marco, gij komt toch nog ooit naar huis? Want met al dat gestoef over u zoudt ge de kalender nog uit het oog verliezen. :-D
marco di lungo
Mountainbiker

Post by marco di lungo »

Nog drie weken bom,en seizoen 2012 zit erop.......Dan gaan we weer door de Kempen vlammen. :bounce: :bounce: :bounce:
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Daarnet mijn formulieren ontvangen voor de mountainbikereis in Turkije.

Zijn er nog mensen die geboekt hebben tussen 24 februari en 10 maart 2013?

Als ik de eerste week van maart alleen ben, zal de begeleider met mij alleen op stap moeten gaan :oops: :oops:
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Ik ga normaal gezien eind Mei terug.
Khad Marc ook voor mij alleen daar. :-D
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

marco di lungo wrote:Ik kan met de hand op het hart zeggen dat onze Trek 6300 né zeeer degelijke Mtb is.Alles er op en eraan.Wat natuurlijk niet wil zeggen dat velen thuis né nog betere bike hebben,en deze graag meebrengen.Iedereen is daar vrij in...... :-D :-D :-D :-D
Is het mogelijk om een 29er te huren of zijn die Trek 6300's de enige mogelijkheid?
Post Reply