Za 10/11/2012 Stal / Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Mannen wat da weer aan gaat zitten we nog goed. Vrijdag sowieso droog en zaterdag pas regen in de namiddag boven Limburg, Da kan je zelfs zien op de kaarten van Frank Deboosere.
Dus da wordt een mooie dag om die rit te rijden.
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Wij komen ook af vanuit het verre Kruibeke, de beelden hebben de doorslag gegeven.
Kan er iemand me meer vertellen over de ondergrond mbt bandenkeuze en druk? Door het grote afstandsverschil heb ik geen idee wat te verwachten op dat gebied. Ook nog nooit in die streek gaan biken...
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Zorg dat je tractie hebt ! Ooit 'ns gestart met Rocket Ron, van miserie in de graskanten gaan rijden met als gevolg tak in derrie en gedaan met rijden.
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Zijn de 2 terrils technisch even moeilijk ????

Scherpe bochten in extreme afdalingen zijn niet met mijn ding maar bol wel graag naar boven. Op basis van het filmpke lijkt vooral de tweede terril gene kak. De eerste lijkt wel doenbaarder voor jan modaal. Klopt dit??
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

De eerste is geen enkel probleem. De 2de terril vergt wel enige stuurmanskunsten + ervaring.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Hoe ligt het parkoer er momenteel bij?
En vooral de terrils?
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

Speedy Pinegel wrote:Hoe ligt het parkoer er momenteel bij?
En vooral de terrils?
Momenteel (donderdag 8 november) relatief droog ,
met maar hier en daar een vette modder plas.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Het weer ziet er toch niet rooskleurig uit voor morgen.
Regen vanaf deze nacht.

Hopelijk kan het parcour het wat trekken!
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Het gaat inderdaad regenen vanaf deze nacht maar het gaan maar lichte buien zijn, zeker niet genoeg om het parcours om te vormen tot modderpoel.

ik laat me er in ieder geval niet door afschrikken.
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Als de buienradar klopt, dan zou het best mee kunnen vallen. Ik ben in ieder geval optimistisch :-) en zit morgen om kwart voor zeven in de auto.

Ik ga als eerste fotolokatie naar een zandvlakte waar jullie na één/anderhalf uur langs komen. Even afwachten wat ik daar aantref, maar hoogstwaarschijnlijk blijf ik daar tot ongeveer half twaalf waarna ik doorga naar de speeltuin :bounce: , oftewel de tweede mijnterril.

Het is wel praktisch om even te onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent (fotografe met roze jas, geel hesje, grote camera, makkelijk te herkennen), dat zoekt maandag een stuk sneller!

Veel plezier morgen en tot ziens!
Groetjes,
Connie
Post Reply