Smartphone doolhof

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Aan zijn profiel te zien gebruikt hij idd maar weinig dingen waarvoor je een smartphone nodig hebt. Maar aangezien op gsm gebied toch alles die richting begint uit te gaan zou ik toch aanraden er eentje te kopen.
Deze bevoorbeeld: http://www.vandenborre.be/smartphone/sa ... ark-silver Heeft nagenoeg dezelfde functionaliteit als een telefoon van +500 euro, maar dan voor een fractie van de kost. Het enige argument dat tegen een smartphone spreekt is de batterij duur. Een toestel met zo een groot scherm moet je echt wel elke nacht opladen.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

De waarde van een IPhone blijft relatief hoog, ook na 2 jaar krijg je daar nog relatief veel voor terug, kijk maar eens op 2de hands bijvoorbeeld. Een ander merk is na 2 jaar misschien nog 20 euro waard, een iPhone een veelvoud. Dit terzijde... :wink:

Ik zou mijne iPhone niet meer willen missen. De Apps zijn geweldig, easy banking, krant lezen, geweldige spelletjes, geweldige camera (de panoramafunctie is fantastisch) maar dit kan op andere smartphones natuurlijk ook. Al heb ik de indruk dat ze allemaal het iOS besturingssysteem proberen te kopiëren.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

scelter wrote:Aan zijn profiel te zien gebruikt hij idd maar weinig dingen waarvoor je een smartphone nodig hebt. Maar aangezien op gsm gebied toch alles die richting begint uit te gaan zou ik toch aanraden er eentje te kopen.
Het is niet zo dat de gewone gsm zomaar gaat verdwijnen he.

Als ik dus niet echt nood zou hebben aan een smartphone zou ik er al zeker geen kopen.
Dan heeft die gewone gsm volgens mij alleen maar voordelen...

Qua afmetingen, batterijduur en schokbestendigheid kan er geen enkele smartphone aan die goedkope samsumg tippen...

Het is maar waar je je prioriteiten legt.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Edlisjas wrote:De waarde van een IPhone blijft relatief hoog, ook na 2 jaar krijg je daar nog relatief veel voor terug,
Het is idd een feit dat een Iphone duur blijft.

Daar heb je volgens mij ook alleen maar wat aan als echte Apple freak, want het zou maar jammer zijn als je 2 jaar oude Iphone ineens niets meer waard is als je de opvolger wil kopen.

Maar eerlijk is eerlijk, als de Iphone met Telenet King op dezelfde manier kon aangekocht worden als de andere merken, dan had ik waarschijnlijk ook een Iphone (4) besteld ipv de HTC.
saiko
Test team

Post by saiko »

Iphone wordt door 99% van de mensen gekocht om dan te kunnen zeggen dat ze enne Iphone hebben.
Meer een status symbool als een goede smartphone.

Als ge iets meer verwacht van een smartphone blijf dan bij Ios weg.
Veel te beperkt...
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

Die samsung van Kawa lijkt me nog de best oplossing, enig minpuntje lijkt me de camera.
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

motorola defy (+) should suffice

http://www.gsmarena.com/motorola_defy+-4098.php

custom rom support is mooi. 199€ @ Amazon.de
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

saiko wrote:Iphone wordt door 99% van de mensen gekocht om dan te kunnen zeggen dat ze enne Iphone hebben.

Veel te beperkt...
Wa ne zever :-)
Ne gsm als statussymbool =D>
Wa zegde dan van al die + 5000€ vlo's hi de showroom? Of alle bmw's, audi's...
Iphone is top vind ik. Heb al galaxy gehad, bmackberry, htc... Dn apple vind ik veruit dn beste.
Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee =D>
saiko
Test team

Post by saiko »

Swannie wrote:
saiko wrote:Iphone wordt door 99% van de mensen gekocht om dan te kunnen zeggen dat ze enne Iphone hebben.

Veel te beperkt...
Wa ne zever :-)
Ne gsm als statussymbool =D>
Wa zegde dan van al die + 5000€ vlo's hi de showroom? Of alle bmw's, audi's...
Iphone is top vind ik. Heb al galaxy gehad, bmackberry, htc... Dn apple vind ik veruit dn beste.
Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee =D>
Een waarom vind ge hem de beste?
Wat kun je er meer mee tegenover een andere GSM ?
Kun je vergelijken met andere GSM's zoals HTC One X, Samsung Note2, SGSIII,...
Of ist enkel van horen zeggen, of vergelijk je de Iphone 5 met je vorige telefoon uit dezelfde prijsklasse?
baeyb
Mountainbiker

Post by baeyb »

Ik heb ook verschillende smartphones gehad en de iPhone is veruit de beste (en duurste)

Het is maar hoe je het bekijkt; ik gebruik hem in de auto als gps, in de woonkamer als muziekspeler, buiten als digitale camera...en natuurlijk ook om mee te bellen.

Tel maar is op wat je betaalt voor een mp3 speler, een cd speler, een digitale camera, een gps en een gsm

ios is idd en vrij gesloten systeem, maar voor de gewone gebruiker is dit net beter. Je kan in principe niks fout doen op deze smartphone.
Hoe meer je kan prutsen, hoe meer er kan fout gaan.
Post Reply