Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

reteip76 wrote:Komende zondag een kleine test in Reusel, de helft van Kasterlee.
:evil:
je eerste "test" met je 29-er Pieter?
reteip76
Mountainbiker
Location: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011

Post by reteip76 »

MAD MAX wrote:
reteip76 wrote:Komende zondag een kleine test in Reusel, de helft van Kasterlee.
@madmax: voor de hel zal het de eerste keer zijn met de 29er. Maar ik heb al menige kilometers mogen vreten op mijn 29er. Onder andere de kraftman off road triatlon in Rotem. En daar reed ik er uiteindelijk de 12de tijd mee. Ik ben er zeer tevreden over. Ook in de modder :wink:
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

reteip76 wrote:
MAD MAX wrote:
@madmax: voor de hel zal het de eerste keer zijn met de 29er. Maar ik heb al menige kilometers mogen vreten op mijn 29er. Onder andere de kraftman off road triatlon in Rotem. En daar reed ik er uiteindelijk de 12de tijd mee. Ik ben er zeer tevreden over. Ook in de modder :wink:
Tja, heb zo een slecht gevoel bij heel die 29-er-materie maat. Tis geen doping maar het smaakt toch zuur... :oops: Rond heel de affaire van de spijkerbanden bij sneeuw is altijd veel heisa maar dat is een veiligheidstopic; grotere wielen gebruiken is eigenlijk strijden met verschillende wapens... Maar Pieter, NO OFFENCE , veel succes ermee 8) PS: ik tik je wel even op je schouder wanneer ik je voorbij fiets :wink:
Deep Within
Mountainbiker

Post by Deep Within »

We zijn terug van drie weken Hawaii, dus voor mij is de zomer ook definitief voorbij. Tijd om vooruit te kijken naar de HEL!

Wie start er zondag in Reusel, volgende week in de marathon?

Heb de indruk dat het hier heel wat rustiger is dan de vorige jaren in november, of is dat omdat de winter zo laat is dit jaar?
Merida Jerre
Mountainbiker

Post by Merida Jerre »

Ik ben een groentje hier, sta voor mijn eerste deelname. Mijn eerste duathlon zelfs. Sterker nog, tot over een maand had ik geen mountainbike :).
Wel wat ervaring in het langere werk (trailruns) maar ik denk dat dit nog wel iets anders is. Vind veel info terug op dit forum wat zeer handig is, enkel over trainingen lopen de meningen blijkbaar toch wat uit elkaar..

Ik zit momenteel aan een 60 tal km/week lopen(3-4x)+ 150km weg (in 2x) +150 km (2x) MTB. Wegtraining is er soms wel al een lange bij (ong 120 km, looptrainingen doe ik ook makkelijk 25km)Zou ik het hiermee halen? Nog tips voor training? Volume nog wat opdrijven of eerder intensiteit verhogen? Is Intensiteit van trainingen heel belangrijk op die afstand?

Merci voor antwoord al ;)
Oeptgemak
Mountainbiker

Post by Oeptgemak »

Amai, als ik uw trainingsintensiteit lees moet ik dringend een tandje bij steken. Ik doe ook voor de eerste keer mee, maar ik kom qua kilometers nog niet aan de helft... Dus wat mij betreft zijt gij goe bezig denk ik!
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

Den duatlon van Reusel is gereden, laatste rechte lijn naar de Hel is begonnen! Maandje doorgaan nu!
munk
Mountainbiker

Post by munk »

Ik doe dit jaar ook weer mee. Voor de 3e keer intussen. Zondag gezien dat het fiestsparcours hetzelfde is gebleven dat is voor mij een pluspunt. Nu nog enkele weken vooral op het lopen trainen.
cajeman
Mountainbiker

Re: Hel van Kasterlee 2011

Post by cajeman »

Heeft er iemand het fietsparcours van de hel op zijn gps staan of op een of andere site gepost?
fillebiker
Mountainbiker

Re: Hel van Kasterlee 2011

Post by fillebiker »

cajeman wrote:Heeft er iemand het fietsparcours van de hel op zijn gps staan of op een of andere site gepost?
Kende het ng nie uit uwe kop Cajelara?
Post Reply