je eerste "test" met je 29-er Pieter?reteip76 wrote:Komende zondag een kleine test in Reusel, de helft van Kasterlee.
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- reteip76
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011
@madmax: voor de hel zal het de eerste keer zijn met de 29er. Maar ik heb al menige kilometers mogen vreten op mijn 29er. Onder andere de kraftman off road triatlon in Rotem. En daar reed ik er uiteindelijk de 12de tijd mee. Ik ben er zeer tevreden over. Ook in de modderMAD MAX wrote:je eerste "test" met je 29-er Pieter?reteip76 wrote:Komende zondag een kleine test in Reusel, de helft van Kasterlee.
Tja, heb zo een slecht gevoel bij heel die 29-er-materie maat. Tis geen doping maar het smaakt toch zuur...reteip76 wrote:@madmax: voor de hel zal het de eerste keer zijn met de 29er. Maar ik heb al menige kilometers mogen vreten op mijn 29er. Onder andere de kraftman off road triatlon in Rotem. En daar reed ik er uiteindelijk de 12de tijd mee. Ik ben er zeer tevreden over. Ook in de modderMAD MAX wrote:je eerste "test" met je 29-er Pieter?reteip76 wrote:Komende zondag een kleine test in Reusel, de helft van Kasterlee.
-
Deep Within
- Mountainbiker
Post by Deep Within »
We zijn terug van drie weken Hawaii, dus voor mij is de zomer ook definitief voorbij. Tijd om vooruit te kijken naar de HEL!
Wie start er zondag in Reusel, volgende week in de marathon?
Heb de indruk dat het hier heel wat rustiger is dan de vorige jaren in november, of is dat omdat de winter zo laat is dit jaar?
Wie start er zondag in Reusel, volgende week in de marathon?
Heb de indruk dat het hier heel wat rustiger is dan de vorige jaren in november, of is dat omdat de winter zo laat is dit jaar?
-
Merida Jerre
- Mountainbiker
Post by Merida Jerre »
Ik ben een groentje hier, sta voor mijn eerste deelname. Mijn eerste duathlon zelfs. Sterker nog, tot over een maand had ik geen mountainbike :).
Wel wat ervaring in het langere werk (trailruns) maar ik denk dat dit nog wel iets anders is. Vind veel info terug op dit forum wat zeer handig is, enkel over trainingen lopen de meningen blijkbaar toch wat uit elkaar..
Ik zit momenteel aan een 60 tal km/week lopen(3-4x)+ 150km weg (in 2x) +150 km (2x) MTB. Wegtraining is er soms wel al een lange bij (ong 120 km, looptrainingen doe ik ook makkelijk 25km)Zou ik het hiermee halen? Nog tips voor training? Volume nog wat opdrijven of eerder intensiteit verhogen? Is Intensiteit van trainingen heel belangrijk op die afstand?
Merci voor antwoord al
Wel wat ervaring in het langere werk (trailruns) maar ik denk dat dit nog wel iets anders is. Vind veel info terug op dit forum wat zeer handig is, enkel over trainingen lopen de meningen blijkbaar toch wat uit elkaar..
Ik zit momenteel aan een 60 tal km/week lopen(3-4x)+ 150km weg (in 2x) +150 km (2x) MTB. Wegtraining is er soms wel al een lange bij (ong 120 km, looptrainingen doe ik ook makkelijk 25km)Zou ik het hiermee halen? Nog tips voor training? Volume nog wat opdrijven of eerder intensiteit verhogen? Is Intensiteit van trainingen heel belangrijk op die afstand?
Merci voor antwoord al
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Den duatlon van Reusel is gereden, laatste rechte lijn naar de Hel is begonnen! Maandje doorgaan nu!
-
fillebiker
- Mountainbiker
Re: Hel van Kasterlee 2011
Post by fillebiker »
Kende het ng nie uit uwe kop Cajelara?cajeman wrote:Heeft er iemand het fietsparcours van de hel op zijn gps staan of op een of andere site gepost?