GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Helaas radar, als het echt om zo'n bende gaat ben je met je gps tracker ook niets want op 't internet kan je heel simpel een bakje kopen die het signaal zal jammen... Heb nog geen weet van gebruik om mtb te stelen maar ze doen het wel om zware kranen en dergelijke te stelen en als het bestaat zullen ze er ook voor mtb op komen...
- peeters glenn
- Mountainbiker
Post by peeters glenn »
hallo mede mountainbikers,
ik gisteren avond een frame van een trek 6000 gevonden helemaal kaal staat totaal niets meer op. heb hem in haacht gevonden.
ik vind het erg dat mensen zo iets doen waarom kunnen ze nu is zelf niet gaan werken voor wat ze willen.
ik gisteren avond een frame van een trek 6000 gevonden helemaal kaal staat totaal niets meer op. heb hem in haacht gevonden.
ik vind het erg dat mensen zo iets doen waarom kunnen ze nu is zelf niet gaan werken voor wat ze willen.
- quattrings
- Mountainbiker
Post by quattrings »
Mijn zus haar mountainbike is gestolen. Is al de zoveelste fiets die ze nu is verloren. Ik hoop dat we haar via deze weg haar fiets kunnen terugbezorgen, want ze is er echt het hart van in.
't is voor ons mss een basic bike, maar voor haar was dit echt een topfiets.

Gestolen op maandag 22 oktober om 17 uur, brusselsestraat leuven tegenover de JBC.
Heb je de fiets gezien, mail dan aub naar haar persoonlijk op volgend adres: gestolenfiets@mail.com
Mij kan je ook telefonisch bereiken op het nummer 0479135149.
Alvast bedankt

Gestolen op maandag 22 oktober om 17 uur, brusselsestraat leuven tegenover de JBC.
Heb je de fiets gezien, mail dan aub naar haar persoonlijk op volgend adres: gestolenfiets@mail.com
Alvast bedankt
Last edited by quattrings on Thu 25 Oct 2012 20:24, edited 1 time in total.
vorig jaar mijn GT samen met men dochter hare btwin daar gestolen.quattrings wrote:Mijn zus haar mountainbike is gestolen. Is al de zoveelste fiets die ze nu is verloren. Ik hoop dat we haar via deze weg haar fiets kunnen terugbezorgen, want ze is er echt het hart van in.
Heb je de fiets gezien, mail dan aub naar haar persoonlijk op volgend adres: gestolenfiets@gmail.com
Alvast bedankt
we konden na enkele maanden tussen de 'gevonden'fietsen eens gaan kijken of ze er tussen zaten,maar vermoedelijk waren ze door bende naar het 'oosten' uit gevoerd.
hopelijk heeft je zus meer geluk,we kijken er alvast naar uit!
- eL Tee
- Mountainbiker
Soms vind ik het allemaal een beetje de kat bij de melk zetten: een Cannondale in een winkelstraat, een flashy MTB in een car-port, ...
Akkoord, men moet leren van andermans gerief afblijven (den eersten die hier ongevraagd den hof opkomt zal 't geweten hebben. En 'm zal 't niet navertellen), maar gebruik astemblief ook eens jullie hersentjes. Je hebt ze om die reden gekregen: om te gebruiken!
Akkoord, men moet leren van andermans gerief afblijven (den eersten die hier ongevraagd den hof opkomt zal 't geweten hebben. En 'm zal 't niet navertellen), maar gebruik astemblief ook eens jullie hersentjes. Je hebt ze om die reden gekregen: om te gebruiken!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Gebruik de fiets waarvoor ie gemaakt is, om door de bossen en velden te racen en niet om naar den bakker, winkel, kapper, station of school te fietsen.