Zo 04/11/2012 Pulle-Zandhoven :: 24ste Pulse Bos en Heidetoc

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr_Proper
Mountainbiker

Post by Mr_Proper »

pannekoek wrote:voila super benen in combinatie met een superfiets (was nen tester van fietsen Kim ) een .... hoe raad ge het ,super tochtje gereden .alles was super ,behalve dat ik ga tanken da's diesel , denk dat ik een andere naam moet gaan zoeken !!! grtn
Ge bedoelt dan DIESEL pallulleke?

of de naam SUPER panneNkoek?

Ik dacht dat gij altijd Leffe ging tanken in 't Hemeltje!

INDERDAAD DE TOERTOCHT WAS AF. IK HEB ER VAN GENOTEN! :-D
red john
Mountainbiker

Post by red john »

Even na achten samen met nog 4 andere mud devils gestart voor onze jaarlijkse afspraak in pulle. Twas weer dik in orde , we hebben 45 km genoten van deze rit. Douches hadden om 11 u wel koud water wat toch wat jammer was. Den apres heeft dan wel dubbel gesmaakt. Tot volgend jaar
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Sorry van het koud water maar het het bier was toch op temperatuur.
Altijd goed dat de mensen van ver blijven terugkomen omdat alles ( of bijna alles) in orde is.
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

den toerist wrote:
TITTYMAN wrote:Mooie toer zoals steeds en goed aangepast na de regendagen zodat het echt goed te doen was. Enkel bij de bevoorrading een paar teleurgestelden gezien daar ze alles al aant opkramen waren. Blijkbaar niet rekening gehouden met de trage bikers en kids die nog op het laatste moment vertrokken waren. Mij maakt dit niet uit, maar voor de kids die aankomen en niks meer hebben, dan is een half uurke langer de keet open houden toch snel gebeurd.

Enfin, cya next year.
Staat genoteerd, we zullen proberen om er in de toekomst rekening mee te houden maar het blijft natuurlijk moeilijk in te schatten waar de laatste deelnemers zich bevinden. Als je een tijd niets te doen hebt denk je natuurlijk dat iedereen gepaseerd is. Toch bedankt voor jullie deelname.
Zeer leuke tocht, prachtig parcours. Enorm genoten. En... toch gene moddercatch.

misschien een tip: fiets een tijdje na de stop van de inschrijving zelf die kidstour: zie je ineens of er nog mensen (eventueel met pech of uitgeput) zich nog op het parcours bevinden.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

opeensbe wrote:
den toerist wrote:
TITTYMAN wrote:Mooie toer zoals steeds en goed aangepast na de regendagen zodat het echt goed te doen was. Enkel bij de bevoorrading een paar teleurgestelden gezien daar ze alles al aant opkramen waren. Blijkbaar niet rekening gehouden met de trage bikers en kids die nog op het laatste moment vertrokken waren. Mij maakt dit niet uit, maar voor de kids die aankomen en niks meer hebben, dan is een half uurke langer de keet open houden toch snel gebeurd.

Enfin, cya next year.
Staat genoteerd, we zullen proberen om er in de toekomst rekening mee te houden maar het blijft natuurlijk moeilijk in te schatten waar de laatste deelnemers zich bevinden. Als je een tijd niets te doen hebt denk je natuurlijk dat iedereen gepaseerd is. Toch bedankt voor jullie deelname.
Zeer leuke tocht, prachtig parcours. Enorm genoten. En... toch gene moddercatch.

misschien een tip: fiets een tijdje na de stop van de inschrijving zelf die kidstour: zie je ineens of er nog mensen (eventueel met pech of uitgeput) zich nog op het parcours bevinden.
Goede tip, blijft alleen het probleem dat je vanaf dan alle leden nodig hebt om de afspuitstand, fietsenstalling en de cantine van volk te voorzien.
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Toffe omloop, veel plezier gehad. We hebben me e paar puiten de gas eens stevig open gedraaid. Misschien volgend jaar een iets langere rit voorzien. Bvb 60km. Het zou een verplaatsing van een uur in de wagen iets meer de moeite maken. Voor de rest schitterende organistie op een leuk parcours. Ik denk dat het aantal aanwezigen voor zich sprak. Merci en tot volgend jaar!
Post Reply