Zeer mooi parcours heerlijk gewoon, niet te nat maar wel nice bergop en afdalen heerlijk gewoon.
Op bepaald moment stond er daar iemand foto s te nemen.
heeft iemand enig idee wie dit is menne maat en ik staan derop lol
4/11/2012 - 30 ste TT Goorbikers Langdorp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mazdalover323
- Mountainbiker
Voor mij was dit één van de mooiste tochten van de laatste 2j die ik gereden heb. Ik koos de 35km. Heb er al wat gedaan in en rond aarschot, maar er waren enkele weggetjes tussen die ik nog niet kende. Veel mooie singletracks vlak naast de groene lus van aarschot! Bravo
Die sportdrank : iemand enig idee wat dat was? Ik vond m redelijk goed smaken en verdroeg m goed. Kan ik die mss ook aanschaffen.
Grtn en tot de volgende tocht.
Die sportdrank : iemand enig idee wat dat was? Ik vond m redelijk goed smaken en verdroeg m goed. Kan ik die mss ook aanschaffen.
Grtn en tot de volgende tocht.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Naar goede gewoonte ook weer afgezakt naar Aarschot. Het eerste bos op de lus van de 65km was bijzonder aantrekkelijk, alleen spijtig van de verwarrende bepijling. Nadien niks verrassends meer, maar wel een meer dan degelijke TT.
Ons verslag vind je op http://www.trade-n-cycle.be
Ons verslag vind je op http://www.trade-n-cycle.be
-
beginner1978
- Mountainbiker
- Rucher
- Mountainbiker
Vandaag met den daddy en bert afgekomen voor deze TT.
Den daddy voor de 65 gekozen,ikke met bert voor de40..
de ondergrond wel wa vettig maar minder slijk dan verwacht..deze TT al enkele keren gereden en telkens verbaasd deze tocht mij..vele ongekende stukken in deze omgeving en toffe bossen singletracks en klimmekes.Voor mij goeie bepijling (enkel rond 37km klein af en op stukje telaat gezien) en ook het plaatsen van linten als je ergens in moest.voor mij voldoende bv
voor de organisatie
Den daddy voor de 65 gekozen,ikke met bert voor de40..
de ondergrond wel wa vettig maar minder slijk dan verwacht..deze TT al enkele keren gereden en telkens verbaasd deze tocht mij..vele ongekende stukken in deze omgeving en toffe bossen singletracks en klimmekes.Voor mij goeie bepijling (enkel rond 37km klein af en op stukje telaat gezien) en ook het plaatsen van linten als je ergens in moest.voor mij voldoende bv
Bij deze willen wij al de deelnemers bedanken ( +/- 1200 ) voor hun deelname aan onze toertocht .Wij weten dat onze pijlen soms niet voldoende opvallen op dit moment bij het vallen van de bladeren maar daar moeten we mee leven .
We proberen deze zo goed mogelijk zichtbaar te plaatsen maar soms is dit niet altijd mogelijk .
Wat onze sportdrank betreft , deze was van No Limit en naar mijn bescheiden mening erg lekker wat natuurlijk ieder voor zich moet uitmaken .
Het slijkgehalte viel inderdaad nog heel goed mee .
Hopelijk mogen we iedereen terug verwachten op onze zomertoertocht de laatste zondag van April .
Namens het bestuur van VZW Goorbikers .
We proberen deze zo goed mogelijk zichtbaar te plaatsen maar soms is dit niet altijd mogelijk .
Wat onze sportdrank betreft , deze was van No Limit en naar mijn bescheiden mening erg lekker wat natuurlijk ieder voor zich moet uitmaken .
Het slijkgehalte viel inderdaad nog heel goed mee .
Hopelijk mogen we iedereen terug verwachten op onze zomertoertocht de laatste zondag van April .
Namens het bestuur van VZW Goorbikers .
Beste ,zwolm wrote:Vandaag mooie tocht in Langdorp ( Aarschot ) proficiat Goorbikers altijd dik in orde. Een minpuntje bike maat zijn zadel zakje verloren ergens voor de bev. aan spoorweg met binnenband pompje en ander gereedschap.![]()
Als er iemand dat gevonden heeft laat iets weten.
![]()
Bij deze kan Ik u melden dat wij inderdaad een zadelzakje gevonden hebben met gereedschap .Kan U mij opsommen wat er inderdaad inzat dan kan ik controleren of we het hebben over hetzelfde zakje .
Een van de mooiste tt's van het jaar! Proficiat voor het afpijlen in deze singletrackdoolhof. Nergens verkeerd gereden, enkel ergens na de bevoorrading was er een lang vlak stuk tussen de velden waar blijkbaar bij zijweggetjes wat pijlen weg waren ofzo - of was het 'geen pijl=rechtdoor' - er was bij velen wat twijfel, maar gelukkig waren er ook die de weg wisten.
Het afdakje tegen de regen bij de bevoorrading: mooi initiatief, gelukkig regende het echter (toen nog) niet.
De ondergrond leek me ideaal, vochtig genoeg om in het zand overal op te geraken, en toch niet te modderig.
Het afdakje tegen de regen bij de bevoorrading: mooi initiatief, gelukkig regende het echter (toen nog) niet.
De ondergrond leek me ideaal, vochtig genoeg om in het zand overal op te geraken, en toch niet te modderig.