Diene van de 40 wel... Moet ik wel nog uploaden, zal dat straks doenJTTT wrote:Iemand toevallig de GPS tracks van de 50 of de 60km?
Was van plan de homerit te rijden, maar wat ziekjes vanmorgen en dus moeten passen.
Zo 04/11/2012 Kampenhout :: 6de MTB Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Niet dood, Wel zeikenat. Keizer karel heeft veel goedgemaakt nadienSpeedy77 wrote:Iedereen bedankt voor de opkomst een dikke 1275 bikers zijn langs geweest. DIKKE merci hiervoor. Alles is ondertussen opgekuist. Alleen de pijltjes afhalen in de regen was wa minder maar ja van wa regen gaat ge niet dood he. Tot volgend jaar !!!!!
De 53 km gereden en me goed geamuseerd. Geen druppel regen tegengekomen onderweg
Af en toe wel wat slijk maar ja de stroken in het bos maakten veel goed. Bijna overal bovengeraakt behalve op zo een smal steil ding(max 30m lang) rond de 40-45km was het veel te modderig en totaal geen grip.
Het was wel zeer rustig op de 53/61km na de eerste bevoorrrading. Toffe TT die ik zeer graag eens in de zomer zou willen rijden
In de sporthal hebben we al een paar foto's van ons zien passeren op het groot scherm, wanneer gaan we die kunnen bekijken?
Volgende week is er een rit in Huizingen 50km : ongeveer 900 pos. Hoogtemeters.... Dat zou dus dubbel zo zwaar zijn als deze
grote kans dat ik daar rij.
Af en toe wel wat slijk maar ja de stroken in het bos maakten veel goed. Bijna overal bovengeraakt behalve op zo een smal steil ding(max 30m lang) rond de 40-45km was het veel te modderig en totaal geen grip.
Het was wel zeer rustig op de 53/61km na de eerste bevoorrrading. Toffe TT die ik zeer graag eens in de zomer zou willen rijden
In de sporthal hebben we al een paar foto's van ons zien passeren op het groot scherm, wanneer gaan we die kunnen bekijken?
Volgende week is er een rit in Huizingen 50km : ongeveer 900 pos. Hoogtemeters.... Dat zou dus dubbel zo zwaar zijn als deze
Hier staan de foto'swee wrote:de 60 gereden , mooie toer en prima organisatie !
Zijn er al ergens foto's ?
https://plus.google.com/photos/10280718 ... 2146775233
of zo kom je er ook
http://www.11kampenhout.be/?page_id=6
-
snellejelle
- Mountainbiker
Prachtige tocht! Geen bril gevonden?
Post by snellejelle »
Eerst even vragen of iemand mijn dagdagelijkse bril tegen gekomen is.
Hij is uit mijn zak gevallen op de parking.
Zou handig zijn als deze gevonden is...
Laat me maar iets weten.
Tocht was prachtig: goede bevoorrading en mooi parcours...
Veel tuinslangen, allemaal oké.
Tot volgende week in Humbeek (hopelijk met bril dan)
Greetz!
Hij is uit mijn zak gevallen op de parking.
Zou handig zijn als deze gevonden is...
Laat me maar iets weten.
Tocht was prachtig: goede bevoorrading en mooi parcours...
Veel tuinslangen, allemaal oké.
Tot volgende week in Humbeek (hopelijk met bril dan)
Greetz!