Ik zie er naar uit!
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik heb ook nog maar eens voor ne keer ingeschrevereteip76 wrote:ingeschreven voor de tweede maal.
Ik zie er naar uit!
-
susuki
- Mountainbiker
dat is wel heel asociaal he, tijdens de training ok maar in een wedstrijd
Oeptgemak wrote:Ga me inschrijven voor de eerste keer. Ben eens benieuwd... De 164 bladzijden met reacties van de voorbije jaren lezen hebben me niet echt veel moed gegeven....
Al een eerste vraag voor de anciens: ik loop altijd met muziek. Mag je
tijdens het lopen een mp3 spelertje mee pakken?
-
James Jeuris
- Mountainbiker
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Fietsparcours ligt erbij zoals het hoort in de hel!
Maisvelden waren nog goed berijdbaar maar zal nog wel veranderen naar gelang er meer op getraind gaat worden!
Maisvelden waren nog goed berijdbaar maar zal nog wel veranderen naar gelang er meer op getraind gaat worden!
Hey maatje, nie akkoord hoor!fillebiker wrote:Fietsparcours ligt erbij zoals het hoort in de hel!
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
Oei jij bent percies erges anders geweest. De paden stonden relatief droog maar ik kon toch het merk van men fiets niet meer lezen als ik thuis was dus er zal wel wt modder gespad zijn. Niet direct doorgefietst maar had toch een uur nodig voor het hele toereke dus ligt er wel degelijk stevig bij.MAD MAX wrote:Hey maatje, nie akkoord hoor!fillebiker wrote:Fietsparcours ligt erbij zoals het hoort in de hel!
Maisvelden waren nog goed berijdbaar maar zal nog wel veranderen naar gelang er meer op getraind gaat worden!Gistervoormiddag nog gaan biken in onze speeltuin en het lag nog relatief droog! Amper wat plassen en de paden met de verraderlijke kuilen stonden nog droog. Er moet nog flink wat regen aan te pas komen om het parcours "helwaardig" te maken om het kaf van het koren te scheiden. Het was wel interessant om de diepte van de verschillende bandensporen en het profiel te vergelijken in de maïsvelden
Maisvelden gaan goed maar geloof me laat er een paar groepstrainingen passeren en he da parcour valt wel in zen 'hel'-plooi. Even ter vergelijking met vorig jaar deze tijd, toen konde daar me uwe koersvelo gan traine, zo droog wast toen!