Wij van zachtjes aan viersel willen alle 1700 deelnemers van harte bedanken. Het weer was goed, tot de middag toch. De sfeer was goed en velen waren tevreden.
Hartelijk dank en hopelijk tot volgend jaar.
Zo 04/11/2012 Pulle-Zandhoven :: 24ste Pulse Bos en Heidetoc
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den toerist
- Mountainbiker
mooie tour met goed weer.
waarschijnlijk waren aan de bevoorrading nog een soepje en enkele koeken over. Dit waren dan de mijn! wegens te veel volk daar een eigen koekje opgeten en verder gereden.
Onder een viaduct stond in grote letters op de betonnen muur geschreven:" €5= p..pen".
Hier stond in ieder geval minder volk aan te schuiven dan bij de bevoorrading.

waarschijnlijk waren aan de bevoorrading nog een soepje en enkele koeken over. Dit waren dan de mijn! wegens te veel volk daar een eigen koekje opgeten en verder gereden.
Onder een viaduct stond in grote letters op de betonnen muur geschreven:" €5= p..pen".
Hier stond in ieder geval minder volk aan te schuiven dan bij de bevoorrading.
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Die 5 euro was waarschijnlijk om te pompen dan, vind ik zelf wel wat duur maar da zal dan wel voor 2 banden zijn zeker.Xfrank wrote:mooie tour met goed weer.
Hier stond in ieder geval minder volk aan te schuiven dan bij de bevoorrading.![]()
-
Loser Killer
- Mountainbiker
Post by Loser Killer »
Als ik een klak op had zette ik ze met plezier af, chapeau. Zo'n regenweer de laatste tijd en dan nog zone mooie toer serveren zonder overdreven veel slijk. Mij zien ze volgend jaar zeker terug.
Mooie toer zoals steeds en goed aangepast na de regendagen zodat het echt goed te doen was. Enkel bij de bevoorrading een paar teleurgestelden gezien daar ze alles al aant opkramen waren. Blijkbaar niet rekening gehouden met de trage bikers en kids die nog op het laatste moment vertrokken waren. Mij maakt dit niet uit, maar voor de kids die aankomen en niks meer hebben, dan is een half uurke langer de keet open houden toch snel gebeurd.
Enfin, cya next year.
Enfin, cya next year.
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Staat genoteerd, we zullen proberen om er in de toekomst rekening mee te houden maar het blijft natuurlijk moeilijk in te schatten waar de laatste deelnemers zich bevinden. Als je een tijd niets te doen hebt denk je natuurlijk dat iedereen gepaseerd is. Toch bedankt voor jullie deelname.TITTYMAN wrote:Mooie toer zoals steeds en goed aangepast na de regendagen zodat het echt goed te doen was. Enkel bij de bevoorrading een paar teleurgestelden gezien daar ze alles al aant opkramen waren. Blijkbaar niet rekening gehouden met de trage bikers en kids die nog op het laatste moment vertrokken waren. Mij maakt dit niet uit, maar voor de kids die aankomen en niks meer hebben, dan is een half uurke langer de keet open houden toch snel gebeurd.
Enfin, cya next year.
Da's goed, anders zal ik de Michel Mampaey is aan z'n oorkes komen trekken sé
Is idd moeilijk in te schatten. Zelf vertrek ik altijd zo laat mogelijk om zo min mogelijk last te hebben van tragere bikers, maar je kan moeilijk tot 's avonds staan wachten hé.
Zoals jullie al jaar en dag organiseren zal dit wel in orde komen zeker, alles tip top
Is idd moeilijk in te schatten. Zelf vertrek ik altijd zo laat mogelijk om zo min mogelijk last te hebben van tragere bikers, maar je kan moeilijk tot 's avonds staan wachten hé.
Zoals jullie al jaar en dag organiseren zal dit wel in orde komen zeker, alles tip top