Za 10/11/2012 Stal / Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lucvandeuren
- Mountainbiker
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Was da ook van plan te doen, is maar een paar km's van thuis en omdat den terril toch in de buurt van de inschrijving ligt eerst naar de inschrijving en dan over de terrilkawa wrote:Vorig jaar vond ik het een verrassend mooie tocht. (85km)
Vond alleen de inschrijving veel te druk, zou dit jaar graag ergens aan Koersel Kapelleke willen aansluiten en dan zou ik inschrijven wanneer ik de start passeer. Alleen is da nie mogelijk omdat ge da bandje moet hebben om de terril te doen.![]()
Als het weer niet te slecht gaat zijn ben ik zeker terug van de partij.
Als je kan inpikken op het parcour op het fietspad naar Koersel komt de terril ook nie op het laatste en heb je nog wa meer krachten over
- scelter
- Mountainbiker
Als ge de RDHF overleefd hebt, kom dan hier maar gerust bollen. RDHF is ook niet voor een beginnende mtberSpeedy Pinegel wrote:Wat mogen we interpreteren onder technisch moeilijk?- technisch moeilijk parcour van 3 km over de terrils (niet geschikt voor de beginnende mountainbiker)
Enkel voor een ervaren mountainbiker of ook doenbaar voor een gemiddelde mountainbiker?
Heb vorig jaar raid des hautes fagnes (90 km) wel gereden, maar ben nu niet zooo een ervaren biker! Maar nu ook geen beginneling :).
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ik ga het wagen voor de terrils te berrijden, mist de nodige voorzichtigheid natuurlijk. Kom dus af voor de 86 :)Speedy Pinegel schreef:
Quote:
- technisch moeilijk parcour van 3 km over de terrils (niet geschikt voor de beginnende mountainbiker)
Wat mogen we interpreteren onder technisch moeilijk?
Enkel voor een ervaren mountainbiker of ook doenbaar voor een gemiddelde mountainbiker?
Heb vorig jaar raid des hautes fagnes (90 km) wel gereden, maar ben nu niet zooo een ervaren biker! Maar nu ook geen beginneling :).
Als ge de RDHF overleefd hebt, kom dan hier maar gerust bollen. RDHF is ook niet voor een beginnende mtber
- mazdalover323
- Mountainbiker
Post by mazdalover323 »
Deze ga ik zaterdag voor de eerste keer doen.
Uit het filmpje dat ik heb mogen bewonderen wordt dit wel een lastig parcourke lol.
Wat is een ervaren mtb, heb al verschillende toertochten gedaan en doe dit aan 35 jaar toch zeer voorzichtig niet zoals de meeste kamikazees die ik soms tegen kom.
Maar ja ik doe dit als hobby en om van alles te kunnen genieten.
Mij maakt de snelheid niet uit op de mtb maar wel fun gehalte.
Mss stap ik af mss niet zal wel zein en zal het wel posten lol.
Hoogtevrees zal ervoor mij ni bij zijn maar men gezond verstand wel
Uit het filmpje dat ik heb mogen bewonderen wordt dit wel een lastig parcourke lol.
Wat is een ervaren mtb, heb al verschillende toertochten gedaan en doe dit aan 35 jaar toch zeer voorzichtig niet zoals de meeste kamikazees die ik soms tegen kom.
Maar ja ik doe dit als hobby en om van alles te kunnen genieten.
Mij maakt de snelheid niet uit op de mtb maar wel fun gehalte.
Mss stap ik af mss niet zal wel zein en zal het wel posten lol.
Hoogtevrees zal ervoor mij ni bij zijn maar men gezond verstand wel
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
bij de laatste verkenningen lag het parcour er al bij al goed bij en was de terril nog goed te berijden.Felipe wrote:Iemand een idee over het percentage off-road ten opzichte van het percentage asfalt?
Hoe zou het parcours van de langste afstand erbij liggen met al die regen de voorbije dagen en weken?
En iemand een idee over de hoogtemeters van de 86 km?
voor de rest hebben we er alles aangedaan om het percentage asfalt tot het minimum te beperken :)
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
dat zijn er +-560 :Felipe wrote:Iemand een idee over het percentage off-road ten opzichte van het percentage asfalt?
Hoe zou het parcours van de langste afstand erbij liggen met al die regen de voorbije dagen en weken?
En iemand een idee over de hoogtemeters van de 86 km?